Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bianca in black en white

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bianca in black en white

eentje van de reeks

update

Last edited by bagste; 1 augustus 2010, 20:27.

Re: Bianca in black en white

leuk gespeeld met het licht.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

niet slecht maar jammer dat haar voeten er niet mee opstaan
      Groetjes Rudy
      Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

Comment

De omgeving en de achtergrondbelichting is absoluut prachtig, heel creatief om door die treden te belichten!

De belichting op haar armen is heel mooi maar op haar gezicht vind ik het minder geslaagd, er is een zwakke neusschaduw naar beneden (die hoort daar te zijn) maar er is een heel donkere neusschaduw naar boven, recht naar haar oog toe. Het is juist die laatste die mij heel onnatuurlijk overkomt.

Een tweede puntje is de combinatie van pose en kledij. Met de loshangende kledij in die houding komt ze eigelijk dik over terwijl ze juist mooi slank is. Mogelijk is een naar achter leunende houding meer flatterend ofwel zou ik aanpassende kledij nemen bij die pose.

(Zoals iceman al heeft vermeld is de uitsnede over de voeten misschien wat ongelukkig.)

Prachtige en creatieve foto maar die twee puntjes van hierboven vielen mij toch op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snowcat Bekijk bericht
          De omgeving en de achtergrondbelichting is absoluut prachtig, heel creatief om door die treden te belichten!

De belichting op haar armen is heel mooi maar op haar gezicht vind ik het minder geslaagd, er is een zwakke neusschaduw naar beneden (die hoort daar te zijn) maar er is een heel donkere neusschaduw naar boven, recht naar haar oog toe. Het is juist die laatste die mij heel onnatuurlijk overkomt.

Een tweede puntje is de combinatie van pose en kledij. Met de loshangende kledij in die houding komt ze eigelijk dik over terwijl ze juist mooi slank is. Mogelijk is een naar achter leunende houding meer flatterend ofwel zou ik aanpassende kledij nemen bij die pose.

(Zoals iceman al heeft vermeld is de uitsnede over de voeten misschien wat ongelukkig.)

Prachtige en creatieve foto maar die twee puntjes van hierboven vielen mij toch op.

daar de belichting op de armen mooi was heb ik de belichting
          op het gezichtje aangepast geen storende schaduw meer .
          de voeten heb ik ook terug gevonden en ze er terug op gezet .
          kleedje heb ik persoonlijk geen probleem me omdat het
          namelijk ook een loshangend kledingstuk is .
          en er natuurlijk meerdere poses gedaan zijn zou je eigenlijk
          heel de fotoshoot moeten zien maar dan ben ik morgen nog aan het posten
          zal nog wel een updateje plaatsen .

Comment

Re: Bianca in black en white + update

De update is al veel beter, knap werk!

Comment

Spontane uitstraling, zeker de tweede
              Alle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898

Comment

Working...
              X