Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van BelleBekijk bericht
465 keer bekeken en 0 comments...
Had er mss toch beter bij gezegd dat Lennert geholpen heeft bij bewerking, stond hij mss al in den HOF
Vreemde opmerking....al zou de foto van Lennert zelf zijn, dan had ik ook niet gereageerd. Het is nogal wat, wat je hier suggereert. Uit eigen ervaring weet ik dat je geen vriendjes van hoeft te zijn van... om op BD de nodige waardering te krijgen.
OT: Technisch zal de foto prima zijn, maar inhoudelijk boeit de foto mij helemaal niet. Voor mij was dat een reden om niet te reageren.
Bij mij is het heel simpel..als er geen blote billen of borsten op staan reageer ik niet...
Grapje..
Ik kom hier veel te weinig en daarom mis ik er soms. Dat is ook andersom.
Ik vind het wel een betere plaat..waar je zeker geen anderen voor nodig hebt..hij draagt jou stempel en is van jou hand dus be satisfied..
Zoveel keer bekeken en weinig reacties betekend niet dat hij slecht is...maar ik heb ook zo iets van..waar blijven nu die experts om commentaar te geven???
Tussen haakjes: Mijn complimenten aan het model.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van BelleBekijk bericht
Had er mss toch beter bij gezegd dat Lennert geholpen heeft bij bewerking, stond hij mss al in den HOF
Hey Melissa, jammer dat je zo weinig comments hebt gekregen op je foto.
Ik bekijk nu eigenlijk voor het eerst je foto, want volg meestal jou foto's wel op
Ik hoop nu wel niet dat je direct een positieve reactie verwacht, want de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik hier niet wild van loop.
Of Lennert heeft geholpen of niet doet daar geen afbreuk aan.
Integendeel zou ik zeggen...
Ik vind in deze foto niet een "Melissa"-gevoel terug, maar misschien wel eerder de stijl van Lennert (en dan bedoel ik voornamelijk zijn laatste inzendingen). Een stijl waar ik sowieso minder van hou.
Ik wil gewoon echt jou platen zien, van het concept tem de eindafwerking.
Ik hoop echt van harte dat je me dit niet kwalijk neemt, maar ik ben gewoon ander en beter materiaal van je gewoon...
Het is nogal wat, wat je hier suggereert. Uit eigen ervaring weet ik dat je geen vriendjes van hoeft te zijn van... om op BD de nodige waardering te krijgen.
BD grotendeels draait grotendeels op 'zoals jij het formuleert' vriendjes zijn van..
Negatieve commentaar mocht zeker ook, draait een forum daar niet een beetje rond? Tips geven, raad geven etc..
Pete ik neem je helemaal niks kwalijk
Is idd niet zo fel de Melissa plaat zoals gewoonlijk maar zit zo even in een creatieve put en had eens samengewerkt met Lennert.
Mss toch terug eens wat brainstormen en wat mijn gevoel er weer inleggen
Comment