Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Heel mooi gedaan! Vooral prachtige kleuren en licht.
Mooi model, pose en leuke kledij!
Ik twijfel enkel over de crop, er mocht denk ik wat meer ruimte zijn onderaan en een klein beetje meer bovenaan.
Heb je er nog van deze shoot?
Hmmmm, ik mis hier geen ruimte...alle kaders zijn heerlijk opgevuld met model en auto. Prima zo
Ik helemaal trots op de toning van mijn foto, komt D. met deze foto....en dan voel ik me weer heeeeel klein
D. Sfeervolle mooie plaat
Ik hoop stiekem dat er nog veel meer foto's van dit model in deze setting zijn.
De kleding van het model is prachtig en die auto maakt het helemaal af.
Daniel....stomme vraag, maar laat je alles aan de stylistes over? Ik bedoel...het bij elkaar zoeken van kleding etc. Want dit is echt heel mooi!
De kleuren, pose, setting, styling,... allemaal perfect.
Zou'n beetje extra vignettering het leuke effect niet nog wat benadrukken?
Spijtig dat het geen 2:3 verhouding meer is. Nu lijkt het me een gedwongen crop om eventueel storende elementen buiten het kader te houden. Niet dat afwijken van 2:3 niet kan, maar ik kan precies moeilijk uitleggen waarom het hier niet zo goed voor me werkt.
Ben benieuwd naar nog beelden uit de shoot.
Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L
Comment