Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scent

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Scent

Hoi allemaal,

Alle commentaren zijn erg welkom. or ?

Groetjes,
    Paulusz

Re: Scent

Ik vind hem sterk..! Had enkel de reflectie van je softbox uit het glas geshopt...
    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
      Ik vind hem sterk..! Had enkel de reflectie van je softbox uit het glas geshopt...
      ik volg, sterk maar de softbox weg is naar m.i. niet nodig om weg te doen in het glas

jeannot

Comment

Wat onmiddellijk bij mij opkwam is "stijl", deze foto heeft echt stijl!
        Knap gedaan!
        Ik zou de reflectie ook behouden, er moet daar ergens een reflectie zijn, anders klopt er iets niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
          yep, mee eens.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Al diegenen die vinden dat de reflectie er uitgeshopt moet worden, hebben jullie ze ook er eens daadwerkelijk uitgeshopt?
            Denk het niet, want anders zouden jullie gezien hebben dat dit hoogst onverstandig zou zijn. Zonder reflectie heb je geen glas meer en bovendien is die reflectie nu het enige lichtpunt in de foto (zowel letterlijk als figuurlijk).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
              Al diegenen die vinden dat de reflectie er uitgeshopt moet worden, hebben jullie ze ook er eens daadwerkelijk uitgeshopt?
              Denk het niet, want anders zouden jullie gezien hebben dat dit hoogst onverstandig zou zijn. Zonder reflectie heb je geen glas meer en bovendien is die reflectie nu het enige lichtpunt in de foto (zowel letterlijk als figuurlijk).
              Voila , punt 1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
                Alleen de softbox hé...niet alle reflectie...! Begrijp wel dat dit erg moeilijk is, maar een lichtpuntje heeft deze verder niet nodig...imho

Maar daarmee neemt dat mijn initiele opmerking natuurlijk niet weg...STERK..!
                Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Working...
                X