Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dreaming away

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dreaming away

Nog eentje met mijn oude vertrouwde 85mm en het welbekende DOFKE!

Re: Dreaming away

Een mooie weer..! Enige minpuntje voor mij zijn de takjes die rechts net binnen het scherpe gebied komen kijken...maar stoor me er verder niet aan, dus lekker zomers weer
    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Dit straalt echt rust uit, knappe plaat!
      Mooie dof, licht en diepte.
      De takjes rechts eisen inderdaad wat teveel aandacht, die kan je misschien nog wazig maken met een blur-tool.
      De belichting langs achter is heel mooi en zorgt voor extra separatie met de achtergrond maar op haar rechter arm stoort het vierkantje mij dat nog rechtstreeks zonlicht krijgt. Daar kan je misschien een burn-tool voor gebruiken :-)

Comment

Zeker geen flatterende pose, door de perspectivische verkorting van de benen.
        mooie scherptediepte, dat wel.

Comment

Mooie boezem, heel lelijke benen en voeten,...ligt niet aan het model, maar aan jou Noel,...maar doe je hier eigenlijk wel iets mee. (met mijn commentje) ???

D.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
            Mooie boezem, heel lelijke benen en voeten,...ligt niet aan het model, maar aan jou Noel,...maar doe je hier eigenlijk wel iets mee. (met mijn commentje) ???

D.
            Kan ik inkomen , ik heb er tussen die reeks waar de benen eleganter liggen maar heb deze gepost omwille van de gelaatsuitdrukking.
            De voeten, dat is andere story ,het is daar erg stoffig(zanderig) en handdoek en water was daar geen overbodige luxe geweest..
            Maar ja , van elke shoot leer je wel wat ; straks posten we iets van gisteren,other girls en andere omgeving..

Comment

Doet me zo wegdromen naar de Pyrenëen
              Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

BD1614BE

Comment

Working...
              X