Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hopelijk leer je het nooit af, zodat ik (wij) nog veel kan (kunnen) leren, en genieten van je werk. Zoals deze hier, je moet er maar opkomen... en dan nog vastleggen ook.
Hopelijk leer je het nooit af, zodat ik (wij) nog veel kan (kunnen) leren, en genieten van je werk. Zoals deze hier, je moet er maar opkomen... en dan nog vastleggen ook.
Leren van mij ik doe zo maar wat, en soms lukt het en soms niet
maar ben blij dat je het kan appreciëren wat ik post
Ik ga eerlijk zijn, mijn mond valt hier niet open zoals bij je laatste posts met de driewieler en hangar 27, maar hey...ik vind deze hilarisch, heel creatief bezig, super cool
Comment