Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kan het kleurverschil wel volgen. Plaatje is mooi als het een eenheid is, en dat mis ik in deze. Die vorige vond ik zelf dan ook mooier. (smaak he )
Modellen doen het overigens prima
De modellen hadden nu eenmaal een verschillende huidskleur. Wat doe je daaraan ?
zou ze dan niet samen vastleggen maar apart.
een ander verhaal is, een Hollandse Blond met een Surinaamse Donker model, dan wordt juist de tegenstelling weer leuk.
grt,bouk.
zou ze dan niet samen vastleggen maar apart.
een ander verhaal is, een Hollandse Blond met een Surinaamse Donker model, dan wordt juist de tegenstelling weer leuk.
grt,bouk.
Heb ik ook gedaan, maar vriendinnen willen ook eens samen vastgelegd worden natuurlijk.
vind 't tof gedaan
maar door de donkere lucht is t precies alsof 't ni buiten is
begrijp je wa 'k wil zeggen
is ni zo simpel om dit goe te krijgen denk ik
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71Bekijk bericht
vind 't tof gedaan
maar door de donkere lucht is t precies alsof 't ni buiten is
begrijp je wa 'k wil zeggen
is ni zo simpel om dit goe te krijgen denk ik
Comment