Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op de buizen -1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Op de buizen -1

Fashio in een industriele omgeving.

@Awacs: hier mijn voorbeeld wat ik bedoel met de omgeving mee laten spelen en toch is het model het onderwerp. Niet dat elk portret zo moet zijn, maar ik vind omgeving heel belangrijk, vooral bij fashion. Ik weet intussen dat het niet makkelijk is om het altijd goed te laten overkomen en comments over dit plaatje van harte welkom. Over de pose ben ik zelf niet helemaal gelukkig maar het totaalplaatje kan mij daarentegen wel heel goed bekoren. Vandaar dat ik hem hier plaats.

of

Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: Op de buizen -1

Volg je volledig dat de omgeving hier goed meewerkt in de totale foto. Ik zelf heb geen problemen met de pose.
    Het enige waar ik wat aan twijfel is het uiteinde van die rechtse buis. Die lichte vlek leid wat af.
    I put the sexy in dyslexia

Comment

leuk gedaan maar met wat aan/opmerkingen:
      gaat om het model maar, in de buizen mag wat meer detail, vind ze nu te donker.
      vind ook de belichting van de knieën van het model niet zo flatteus.
      achtergrond grappig gedaan, maar doet nu wat studioachtig aan en dat voor een buitenopname?
      doorkijkje van buis rechtsonder zou ik blauw, kleur van de lucht van maken.
      maar je bedoeling is hier overduidelijk.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        leuk gedaan maar met wat aan/opmerkingen:
        gaat om het model maar, in de buizen mag wat meer detail, vind ze nu te donker.
        vind ook de belichting van de knieën van het model niet zo flatteus.
        achtergrond grappig gedaan, maar doet nu wat studioachtig aan en dat voor een buitenopname?
        doorkijkje van buis rechtsonder zou ik blauw, kleur van de lucht van maken.
        maar je bedoeling is hier overduidelijk.
        grt,bouk.
        sja die knieen. Dun model en sprietpootjes Dat kan ik alleen maar wegshoppen. Met natuurlijk licht op deze manier kan je dat niet voorkomen. Ook hier is zero geshopt aan het model zelf.

Ik zou een crop kunnen maken dat het gat wegvalt en wat minder buis aan de onderkant. Echter dan gaat mijn compo van het model verloren en verliest de plaat in hoogte... hmm..altijd die dilemma''s

Thanks so far.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

ik vind de houding van het model in deze plaat wel oke hoor, maar wat mij wel gelijk opviel in ik niet zo mooi vind is dat ik in de blauwe lucht allerlei streepjes zie...? kan dit niet plaatsen vanwaar dit komt?

in zijn geheel vind ik het best een knappe foto ,
          http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
            ik vind de houding van het model in deze plaat wel oke hoor, maar wat mij wel gelijk opviel in ik niet zo mooi vind is dat ik in de blauwe lucht allerlei streepjes zie...? kan dit niet plaatsen vanwaar dit komt?
            ,
            Das mijn kapotte scanner

Ik zit nog steeds in de 'raster-fase'. Gaat wel een keer over hoor als ik wat nieuws heb
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Het idee van de fotograaf om een schoonheid in een ongewone omgeving te plaatsen is duidelijk goed gelukt.
              Ik vind wel dat het model een beetje weinig aandacht trekt omdat de buizen, de wolken,de bewerking allemaal om aandacht vragen.Een andere crop kan dit verhelpen.
              En vooral de kleding waar het eigenlijk om gaat in een fashionshoot komt slecht in beeld,een beetje veraf en overbelicht.

Comment

Knappe plaat max en een mooie opzet van het geheel en spannend genoeg om mij te overtuigen.
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                  Ik zou een crop kunnen maken dat het gat wegvalt en wat minder buis aan de onderkant. Echter dan gaat mijn compo van het model verloren en verliest de plaat in hoogte... hmm..altijd die dilemma''s

Volgens mij zou je er zelfs zonder crop mee wegkomen om het gat te laten verdwijnen, wegpoetsen dus...hij ligt nu al zo dicht tegen het kader dat niemand kan bepalen waar het uiteinde precies zou moeten zitten.

Vind het verder een lekkere plaat...je scanner laat het hier lijken alsof de lucht een achtergronddoek is...ook best apart
                  Mijn objectieven zijn all round...

Comment

hahaha de raster-fase, of raster-ziekte, zorg dan maar snel dat je weer genezen bent want zo te zien op je plaatjes is het maar een miserabele ziekte hoor...
                    nietemin blijf ik dit een heel mooie vinden , zelfs met raster
                    zelfs de pose vind ik best "cool" (op zijn hollands best "vet")
                    http://www.jvs-photography.be/

Comment

niet echt een goed voorbeeld om Awacs op zijn plaats te wijzen hoor. In mijn ogen op het randje van
                      D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

straf plaatje met supersetting. Ik had hier graag eventueel een 4:3 verhouding gezien (3hoog en 4 breed) dan zouden de buizen nog meer meespelen doch het model blijft natuurlijk altijd het central point of interest..

Comment

een mooi voorbeeld hoe knieen moeten zijn,
                          zie je op zijn minst structuur in , en geen voetbal knieen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
                            niet echt een goed voorbeeld om Awacs op zijn plaats te wijzen hoor. In mijn ogen op het randje van
                            Man, man, man, wat ben jij toch een vervelend ventje

Ik denk dat ik een van de weinige ben die op een vrij normale manier probeert iemand te helpen. Heeft dus niks te maken met iemand op zijn/haar plaats te zetten. De foto is een voorbeeld.
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                              Man, man, man, wat ben jij toch een vervelend ventje

Ik denk dat ik een van de weinige ben die op een vrij normale manier probeert iemand te helpen. Heeft dus niks te maken met iemand op zijn/haar plaats te zetten. De foto is een voorbeeld.
                              Is gewoon een reactie op de foto en het verhaal wat je erbij vertelt.
                              Hoe je verder over me denkt zal me allemaal worst wezen
                              D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Working...
                              X