Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Girly in Red

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Girly in Red

Zoals beloofd nog eentje van de shoot van deze namiddag ; voor diegenen die het nog niet hadden gezien...het is nog maar eens de Japanse tuin geworden, een uitdaging op zich .
    P.S. Die storende steen op de achtergrond shop ik wel eens weg als ik een afdruk maak of als ik ooit eens 5 minuten tijd heb lol

[MOD]Foto is te groot ! Zelfs 1 pixel te groot blijft te groot, gelieve aan te passen en dan terug te plaatsen ![/MOD]
    Last edited by awacs457; 15 juli 2010, 09:14. Reden: Beeld te groot !

Re: Girly in Red

ja wadde
    grts Peter
    BD1754BE / Body & glass

Comment

Ik snap de pose niet
      Precies of ze net een vuiltje van haar rok aant plukken was

Of ik zie iets over het hoofd

Comment

Wat is dit nou weer voor een plaat?

Nu laat je een super combi kleur/styling/omgeving/licht zien en doet het model iets wat normaal als snapshot/achter-de-schermen wordt beschouwd??
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          Wat is dit nou weer voor een plaat?

Nu laat je een super combi kleur/styling/omgeving/licht zien en doet het model iets wat normaal als snapshot/achter-de-schermen wordt beschouwd??
          Het is ook een snapshot ; snapshot is toch ook een foto of niet soms ??

Comment

En wat is dat nou voor glimmend spul op de achtergrond ?
            Het trekt alle aandacht van het model wég !
            Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.

Comment

Mooie omgeving,mooie kleuren.
              De beweging en ontbreken van oogcontact is bewust gekozen denk ik ?
              Model eist alle aandacht.Goeie foto.

Comment

Een snapshot....pffft.
                Post hem dan liever in de beginnershoek Awacs. Waarom plaats je zo'n foto in SC? Minachting voor andere fotografen op dit forum? Stond het deuntje je niet aan?
                Sjonge, wat ben je recalcitrant. Je verdomd het om je foto netjes te verkleinen tot 900 pixels en plaatst een snapshot in SC. En waarom? Omdat de laatste foto niet in de smaak viel? Er is geen incorrect woord gevallen over de foto.
                Alleen al je model verdient meer respekt dan jij haar hier geeft.
                Een grote BOE krijg je van mij. Niet omdat ik je als fotograaf niet waardeer, want dat doe ik zeker en dat weet je. Maar dit vind ik echt waardeloos!

Comment

geen woorden aan vuil maken
                  grts Peter
                  BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                    Tuurlijk .. graag zelfs, en soms zijn de snaps heel erg de moeite waard, maar hier sla je imho de plank een beetje mis.
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Heel spijtig wel voor het model,...ze ziet er zeker niet slecht uit, en verdiend veeeeel beter dan dit....

Awacs, dit doet geen eer aan de fotografie wereld....

.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457
                        kliekvorming ...
                        Het is hier dan ook een forum voor klikvorming

Niemand hier die hem wil "snappen", behalve awacs

Ik hou van voetoverstrekkingen, maar aan haar rechtse voet gaat het wel erg ver. Moest ze ballet doen, gaat ze er waarschijnlijk eens doorslagen naar de voorkant
                        Of dient dat "elastiekje" daar om alles een beetje bij elkaar te houden...?

Neem je dan eigenlijk zowat elke foto met "High Speed Sync" en zo ja, heeft dat je al eens een nieuwe flash/condensator gekost na xxxx-en (hoeveel?) pics? Ik zou het ook wel meer willen gebruiken, maar vrees soms dat ik de flash kort daarna in reparatie mag brengen

Comment

Ik wil met de hand op het hart zeggen dat ik los sta van de kliekjes die hier ontegensprekelijk wel bestaan.

De richting van de blik, daar heb ik geen problemen mee, en 't heeft zelfs iets sereen. Dit zou je dus nog als een bewuste keuze kunnen opwerpen. Maar de onscherpe zwevende hand... dit zou toch voldoende moeten zijn om naar een betere foto uit die shoot op zoek te gaan. Als je zo'n foto dan toch plaatst... dan ben je aan het uitdagen. Zeker als je dit gaat verdedigen als een "snapshot". Een foto met de perfecte locatie, compositie en belichting is geen snapshot, maar deel van de fotoshoot.

Het gebeurt wel vaker dat mensen een foto showcasen, en als er dan een puntje van (soms terechte) kritiek op komt, direct schermen met "het was de bedoeling, dit was geen toevallig foutje". Komt niet te geloofwaardig over...
                          Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L

Comment

Het moge volgens mij duidelijk zijn dat Awacs hier een punt probeert te maken...die foto is echt niet "per ongeluk" een pixeltje te groot op elke zijde...

Ik vindt het als geheel een heerlijk plaatje, waardoor ik graag "de echte" zou willen zien waar het model wel goed geposeerd heeft
                            Mijn objectieven zijn all round...

Comment

[MOD]Als er niet minder 'op de man' gespeeld wordt zal het topic gesloten worden vrees ik[/MOD]

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                              Om eerlijk te zijn snap ik wel niet goed waarom iemand een snapshot in Showcase plaatst, maar dat zal wel aan mij liggen zeker

Mark
                              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Working...
                              X