Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sexy ..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: sexy ..

Oorspronkelijk geplaatst door stach Bekijk bericht
    in showcase kan je harde reacties verwachten.
    Als u dit niet wenst dan zijn er andere subforums op dit forum.

Ik kan me aansluiten bij de gemiddelde reactie hier en onderschrijf ook niet jouw stelling dat het niet anders kon. Andere plaats, andere belichting ,..... Zo speciaal is de achtergrond niet dat je die absoluut op je foto wou hebben toch ?
    Kuddegeest noem ik dat,een idioot begint en de rest volgt,het zal mij een zorg wezen mijn model wacht!

Comment

voila madmax, je naam is gemaakt
      http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
        Kuddegeest noem ik dat,een idioot begint en de rest volgt,het zal mij een zorg wezen mijn model wacht!
        oei awacs, waarom reageer je eigenlijk zo kwaad?
        Niemand zegd toch lekijke dingen....er word alleen gevonden dat je model niet echt goed uitgelicht is tov de achtergrond, nimeer ni minder...toch geen reden om zo te reageren denk ik he...
        jij wil precies alleen maar wow horen, soms is het dat net niet , en smaken verschillen he...
        blijven lachen hoor, en derbij kijk eens naar buiten , t'zonneke schijnt

Comment

Tja... post de resultaten dan ook eens. Vrees wel dat er niet veel meer reactie op zal komen.
          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
          www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
            voila madmax, je naam is gemaakt
            Noh...

Nja ... zover zit hij niet naast hoor
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Ik kom niet dikwijls in de modellen afdeling maar mij lijkt een dagje shoppen met de vrouw veel spannender dan naar sommige topics te luisteren..sorry Sanneke maar dat shoppen met U vind ik wel fijn.... dit even off topic.
              Het model staat er goed op en voor mij is ze sexy maar het werkt niet sexy..Ik zou er meer kunnen aanwijzen die veel meer oproepen bij me..De achtergrond lijkt meer iets voor mij.maar dan zonder model en een uitdaging voor mijn Vivesa filter.
              Uiteraard wil de TS hier aanwijzen dat met deze belichting en omstandigheden ook beelden te schieten zijn die niet altijd even perfect zijn maar wel realistisch..
              Daarom...geen wow effect maar een gewone opname voor mij met een natuurlijk ogend model...
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Noh...

Nja ... zover zit hij niet naast hoor
                hahaha

Comment

very good capture
                  I was born and brought up in Iran, a beautiful country full of history.

k o m b i z z

Comment

Hallo allemaal,

het is lang geleden dat ik het hier bijgehouden en wat gepost heb.Juist door dit soort welles nietes discussies.Ik merk dat er sindsdien niets veranderd is.Helaas zijn we niet altijd even goed in het geven en ontvangen van kritiek.Sommige mensen (en nu niet in het bijzonder Awacs 457, maar in het algemeen) verwachten alleen maar lof over hun foto's die ze plaatsen.Zelfs welgemeende en goed onderbouwde kritiek wordt als een aanval gezien.

Trouwens soms kan je kritiek wel kloppen maar ook hoe je het zegt is hierbij belangrijk.Niemand heeft er zin in dat iemand anders hem met de waarheid om de oren slaat.

Ik denk dat Awacs 457 nu zelf ook wel inziet dat zijn foto ongelukkig genomen is.Als ik mij goed herinner zijn we beter van hem gewend.

De dame ziet er overigens best leuk ("sexy") uit.

Comment

De topicstarter gaat dadelijk nog een shoot doen inplaats van op deze onzinnige en dikwijls dubbelzinnige opmerkingen te reageren.
                      Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                      blijkbaar had de topixstarter een hormonenboost
                      Shoot in bed zeker :lol:
                      Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.

Comment

jaja , 't is duidelijk....
                        "de" perfectie....

hoe je 't ook bekijkt !

Grts
                        grts Peter
                        BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
                          jaja , 't is duidelijk....
                          "de" perfectie....

hoe je 't ook bekijkt !

Grts
                          natuurlijk, voor minder doen we het niet

Comment

@ awacs457 : Je hoeft je eigen foto niet te verdedigen. Wat is nu de mening van een paar enkelingen die vinden dat je je model had moeten verplaatsen, of de muur die te fel is opgelicht. Ik vind het een frisse heldere verschijning. De muur stoort me helemaal niet. Ik wil ook wel eens op dat grasplein liggen met een ondeugend model in mijn visier.

Comment

WOW!!! KNAP!!! Wou dat ik het ook kon!!
                              De ultieme babe-voor-een-wazige-muur foto!!
                              Effe 't fotomuseum bellen!!!

Voila, weer een TS'er content... Toch zalig dat weer, wordt nen mens goed gezind van.
                              www.YourConcertShots.com

Comment

Offtopic: Zo even een paar keer op de gedrukt in dit topic...

Dat voor de mensen die menen de fotograaf uit te moeten maken voor een seksist... en voor de mensen die hier nooit wat komen posten...en enkel als het even "interessant wordt" om de hoek komen kijken om tof te doen zonder ook maar een enkel serieus commentaar op de foto te geven...stelletje kinders...bah...

Ontopic: Allereerst...respect voor Awacs dat hij zijn foto's blijft plaatsen..!

Voor de foto...mijn idee over de achtergrond blijft hetzelfde als bij de vorige, had die liever wat donkerder gezien...verder is het gewoon een mooie, correcte plaat.

Ik vond de vorige met dit model echter wel meer "sexy"..!
                                Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Working...
                                X