Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Knappe foto. Hij blijft inderdaad fascineren.
Ik weet niet hoe het bij de anderen is maar op mijn scherm is de huidskleur (vooral het gezicht) te rood. Is dit ook bij andere mensen zo?
De schuine lijnen doen me een beetje te veel met m'n hoofd kantelen. (horizon, kooitje, zetel,...)
Niet alles hoeft altijd perfect loodrecht te zijn, maar hier doet het voor mij een beetje afbreuk...
Op vlak van inhoud, "kijk eens naar het vogeltje" is misschien wel 't meest gebruikte zinnetje in de fotografie, hier mooi in beeld gebracht ;-)
Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L
"kijk eens naar het vogeltje" is misschien wel 't meest gebruikte zinnetje in de fotografie, hier mooi in beeld gebracht ;-)
was inderdaad een betere titel geweest, wat de schuine lijnen betreft volg ik wel, kooitje mocht rechter staan, maar mij stoort het eigenlijk niet echt
Comment