Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Vind em mooi belicht.
Ik durf het bijna niet te vragen, dus vergeef me als ik fout ben, maar stond deze bevallige dame echt in deze zon-zee-strand omgeving? Ik wil er ook wel direct bij zeggen, los van het antwoord, het is en blijft een prachtig (belicht) model
Vind em mooi belicht.
Ik durf het bijna niet te vragen, dus vergeef me als ik fout ben, maar stond deze bevallige dame echt in deze zon-zee-strand omgeving? Ik wil er ook wel direct bij zeggen, los van het antwoord, het is en blijft een prachtig (belicht) model
volgens mij is de dame netjes uitgesneden en in de andere foto geplakt
volgens mij is de dame netjes uitgesneden en in de andere foto geplakt
Als dat zo is, is het wel verdomd netjes gedaan. Ik kan het niet zien maar had ook mijn twijfels op het ontbreken van een harde glow in het haar met dit zonnetje. (en wat eerdere naaktfotos in de studio deze week)
Maar ik durf hier geen weddenschap op te zetten en boeit me ook niet zo Blijf het mooi vinden
Als dat zo is, is het wel verdomd netjes gedaan. Ik kan het niet zien maar had ook mijn twijfels op het ontbreken van een harde glow in het haar met dit zonnetje. (en wat eerdere naaktfotos in de studio deze week)
Maar ik durf hier geen weddenschap op te zetten en boeit me ook niet zo Blijf het mooi vinden
het is zeker mooi, zonder twijfel maar ik denk toch verdomd netjes gedaan en daarom ook geen voeten te zien ;-)
Comment