![](http://www.wdphotography.be/ext/la/2.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Awoken Beauty
Collapse
X
-
-
Re: Awoken Beauty
Ik vind dit errugggh mooi.
(Maar tevens heb ik een dejavu gevoel.)
Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtIk vind dit errugggh mooi.
(Maar tevens heb ik een dejavu gevoel.)
En goed gezien MadMax, de shoot was een join effort. De foto & bewerking zijn wel 100% van mijCanon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM
Comment
-
-
hebbus
thankswist het wel dat ik de plaat ergens gezien had
Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
-
Mooie plaat, maar als ik een paar kleine dingetjes mag toevoegen...
Jammer dat het schemerlampje rechts niet helemaal recht hangt, het trok namelijk meteen de aandacht van mij weg op de foto.
Ik zou hem even recht zetten wat de foto in principe helemaal af maakt.
Verder mocht van mij de plaat iets spannender door iets meer Bil van het model te laten zien, hierdoor zou het model iets moeten draaien waardoor ze ook wat minder centraal in het beeld staat.
Maar verder een hele mooie bewerking, niets mis mee.| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Comment
-
Bedankt voor jullie commentaar! De lamp kan ik idd wat rechter zetten. En van de bil heb je ook gelijk! Al vind ik deze "onschuldigheid" ook wel genoeg :-)Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM
Comment
-
-
Dit is nu eens een plaat naar mijn smaak , superB kleuren , dromerige sfeer en super model
zo zien we ze graag^passeren , sjieke sfeer en styl
mvg
Comment
Comment