Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sisters

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sisters

2 zusjes in de studio geeft dit als resultaat:

Last edited by DanM; 7 juli 2010, 18:37.

Re: sisters

deze vind ik wat minder, vooral de arm die de mooie bips verbergt links
    gezicht is ook wat donkerder dan de rest imho

(jealous mode on)
    maar waar haal jij toch altijd die knappe modellen..
    (jealous mode off)

Comment

Eerst de achtergrond wat beter Photoshoppen voor je je foto in showcase zet, zou ik zeggen...
      www.focusfotografie.be
      www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
        deze vind ik wat minder, vooral de arm die de mooie bips verbergt links
        mee eens, heeeel jammer.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dit is niet echt het betere 'knip en plakwerk' vrees ik

Ondanks de arm vind het het best een geslaagde foto ... op mijn scherm kan ik nog steeds het gezicht zien, het is wel donker, maar dit brengt dan ook een sfeer weer ... ben geen portretfotograaf hé, maar dit vind ik toch wel knap ... alleen de afwerking nog een beetje onder de knie krijgen.

Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Evi Photo Bekijk bericht
            Eerst de achtergrond wat beter Photoshoppen voor je je foto in showcase zet, zou ik zeggen...
            akkoord met de arm. Hoe bedoel je "met de achtergrond wat beter fotoshoppen"? Deze is toch zuiver wit. (Althans op mijn scherm toch..)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DanM Bekijk bericht
              akkoord met de arm. Hoe bedoel je "met de achtergrond wat beter fotoshoppen"? Deze is toch zuiver wit. (Althans op mijn scherm toch..)
              Rechts onderaan is er een serieus verschil te zien in de achtergrond, ben er niet zeker van, maar afgaande op dit beeld zou ik denken dat beide dames zelfs niet naast elkaar stonden, maar bij elkaar 'geplakt' zijn ... bekijk dit op een IPS scherm dat met een EyeOne ingemeten wordt (wekelijks), en hier is duidelijk verschil te zien, het is niet egaal wit
              Net effe een testje in PhotoShop gedaan, gewoon de rechter dame 'cut' en 'paste' en dan layer blending lichtjes aangepast ... perfecte foto ...

Zijn dit trouwens twee zusjes ? Zou me niet verwonderen dat het dezelfde mooie dame is die gewoon een tweede keer 'ingeplakt' werd

Mark
              Last edited by LamboCars; 7 juli 2010, 09:00.
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DanM Bekijk bericht
                Dan is er iets mis met je scherm . Ik zie heel wat vegen, strepen en brush strokes op mijn scherm.

Tip om te checken of je achtergrond mooi wit is: Ga in Photoshop naar Levels (Niveaus). Schuif de rechtse schuiver naar links terwijl je Alt ingedrukt houdt. Dan zie je perfect wat niet wit is.
                www.focusfotografie.be
                www.facebook.com/eviwilmus

Comment

De houding van de modellen vind ik niet zo...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                    Zijn dit trouwens twee zusjes ? Zou me niet verwonderen dat het dezelfde mooie dame is die gewoon een tweede keer 'ingeplakt' werd

Mark
                    zo dacht ik er ook over..Ze lijken te fel op elkaar...
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Evi Photo Bekijk bericht
                      Dan is er iets mis met je scherm . Ik zie heel wat vegen, strepen en brush strokes op mijn scherm.

Tip om te checken of je achtergrond mooi wit is: Ga in Photoshop naar Levels (Niveaus). Schuif de rechtse schuiver naar links terwijl je Alt ingedrukt houdt. Dan zie je perfect wat niet wit is.
                      Goede tip ! heb het adhv daarvan wat aangepast. Hopelijk is het nu goed..
                      thanks
                      ps: het is de linkse die er ingeplakt is en niet de rechtse :-)

Comment

Heel het draadje gelezen en na elke commentaar naar de foto zien
                        Waar hebben die het toch over, tot ik bij de laatste kwam en begreep dat de foto is aangepast.Het is wel de bedoeling dat je het origineel laat staan of al de bovenstaande commentaren hebben geen zin meer
                        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                        www.cromagnonman.be

Comment

Working...
                        X