Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I ... 50mm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: I ... 50mm

Vind het "not done" om in showcase openlijk te knoeien met de originele posting.
    Opmerkingen oke maar bewerkingen liefst via PM naar TS en laat hem dan de keuze om bewerkingen te posten.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Wat koud van witbalans, MAAR een mooi standpunt met indringende blik
      pitteljon.be
      The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

Comment

Ene hele goeie...
        (nóg beter als de linkerwenkbrouw ook in de scherpte had gelegen)
        Maar je kan niet alles hebben. In dit geval wel veel.
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
          Vind het "not done" om in showcase openlijk te knoeien met de originele posting.
          Opmerkingen oke maar bewerkingen liefst via PM naar TS en laat hem dan de keuze om bewerkingen te posten.

Henri
          alsof dit iets nieuws is en nog nooit gedaan.

zolang de TS er geen problemen heeft, zie ik niet in waarom jij er wel een probleem van moet maken.

en nu terug on-topic
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht

zolang de TS er geen problemen heeft, zie ik niet in waarom jij er wel een probleem van moet maken.

en nu terug on-topic
            maar dan wel (EERST) TS om toestemming vragen en niet eerst plaatsen en er bij schrijven dat je hem wel weghaalt als het niet op prijs gesteld wordt.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Je kan inderdaad dicussiëren of dit wel hier wel allemaal kan maar ik denk zo: Beter iets waar iedereen wat kan van leren dan geen commentaar...

Bouk heeft ook een punt, ik kan nu moeilijk zeggen dat de aanpassingen weg moeten, chance dat ik er geen probleem mee heb!

Om dan terug te komen op de aanpassingen:
              Ivm de scherpte op de ogen is er bij de verkleining in BDsizer iets misgelopen bij de verscherping...het resultaat hier is naar mij mening inderdaad ook te fel.

Ivm de kleur van de foto moet ik ook zeggen dat mij export Lr-versie helemaal anders is dan die ik hier zie...ik heb ze eens naast elkaar gezet (ook op verschillende schermen) en merk op dat de kleuren veel fletser zijn en dat dat gelige rond haar ogen er ineens super uitspringt (je ziet dit nauwelijks op de Lr export).

Ik zal eens een nieuwe export en upload doen (foto staat upgeload via picasaweb)...had iedereen maar een gekalibeerd (en ik ook) scherm

Comment

Check de update!

Comment

Update
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht

Henri
                    helemaal mee eens
                    Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

Comment

Update is heerlijk..!
                      Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Update straalt warmte uit en is niet overdadig bewerkt zodat het lichte spoor van sproetjes het geheel uiterst sympatiek laat overkomen.
                        Prima gedaan.

Henri
                        lidnummer: BD0435BE

Comment

Working...
                        X