Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zéér mooie foto Jeroen Prachtig gewerkt met de geringe DOF! Maar ik moet Bart wel gelijk geven: de ogen (en voornamelijk de huid rondom de ogen) zijn iets te scherp. De hele foto mag iets zachter overkomen..
Man, dit is moeilijk om uit te leggen. Hieronder staat een kleine edit van je foto waarbij ik met een laagmasker wat Gaussiaanse Blur toevoeg rondom de ogen
Heel mooi... maar wat mij het meeste stoort is de kleur... mag ik ook eens wat prutsen.
Ik zou er zo iets van maken... je zegt het maar als je liever hebt dat ik 'm terug weghaal
De keuze qua kleur van Jolleke is inderdaad een goed alternatief, zelf zou ik ook een
warmere tint aan de foto geven aangezien de rode blouse ook een warmere uitstraling
mee heeft.
MAAR aan de andere kant past JeGe zijn kleurencombinatie beter bij de gebruikte
make-up: het blauwe rond de ogen straalt hierdoor verder uit naar héél de foto.
Maar al in de eerste, origineel geposte versie zie ik pixels langs de rand van haar rechterwang. hoe komt dat?
Het was me daarstraks tijdens de snelle fix ook al opgevallen dat de kwaliteit van de
foto niet zo hoog is. Al zéér snel zoom je tot pixelniveau! En met een 50mm lens neem
ik aan dat dit niet echt een crop zal zijn..
OPMERKING: Hopelijk worden in volgende post ook nog meer updates geplaatst van
anderen die lichte wijzigingen maken in reeds geposte foto's. Zo leert iedereen wat bij!
Comment