Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
isn't she ...
Collapse
X
-
-
Re: isn't she ...
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk berichtYep she is
Mag ik vragen waarom je de bedekte kant van het gezicht belicht hebt?
OT
Vind t beetje te plastisch maar wel in balans. Mooie plaatGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtVolg ik ff niet.Mijn objectieven zijn all round...
Comment
-
-
Geen problemen met het licht. Wel met die gekke hangers langs haar gezicht.
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk berichtNou...de zichtbare kant van het gezicht is nu de schaduwzijde. Ik zou dat zelf dus andersom gedaan hebben. Dat wil niet zeggen dat dat beter is, maar als er een reden achter zit, dat dit bijvoorbeeld beter overkomt, dan hoor ik die graag...mijn vraag is dus om zelf weer van bij te leren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart Haeve Bekijk berichtEr zat zeker geen reden achter. Niet over nagedacht eigenlijk.Mijn objectieven zijn all round...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk berichtOk....blijft een mooi plaatje hoor
Nja.. ieder heeft zo zijn/haar eigen mening over licht en zo hoort het ookGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtAls het licht van links was gekomen had ik het zelf niet natuurlijk gevonden. De inval komt tussen de pilaren vandaan.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtAls het licht van links was gekomen had ik het zelf niet natuurlijk gevonden. De inval komt tussen de pilaren vandaan.
Nja.. ieder heeft zo zijn/haar eigen mening over licht en zo hoort het ook
Maar zeker bedankt voor het meedenkenMijn objectieven zijn all round...
Comment
Comment