Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lenig, hoezo??
Collapse
X
-
-
Re: Lenig, hoezo??
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk berichtZou niet weten waarom dit hier niet zou mogen staanNikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800
Comment
-
Leuke foto ! En het standpunt benadrukt die lenigheid heel goed.
Ziet wel een beetje grauw : denk dat iets meer contrast gerust mag.
Zie kleine lettertjes post caleido
Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk berichtZegt iemand dit dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
Zie kleine lettertjes post caleido
Moet ik hem dan bij transport plaatsen omdat het op een boot isNikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800
Comment
-
-
Zou zeggen "abstract en stilleven"
Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk berichtWas me niet opgevallen.
Moet ik hem dan bij transport plaatsen omdat het op een boot is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk berichtMoet ik hem dan bij transport plaatsen omdat het op een boot is
Waarom? Ik vind de compositie doodeenvoudig, de achtergrond en de voorgrond chaotisch en ondoordacht en de pose - waar het om draait - is ook slordig gedaan. Dat in gedachten zou ik die zelf nooit hier plaatsen.
Maar het is niet mijn foto é
Comment
-
heel leuk hoor, tis net of de benen en het hoofd twee verschillende personen zijn.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Met alle respect uiteraard voor deze machtige pose ben ik ook een beetje van mening dat het niet past in de omgeving.
Met zo'n boot en dit model daar kun je meer uithalen.
Dit soort lenige poses lenen zich uitermate voor in een studio en dan in een balletpak en dan op een fine-art manier gefotografeerd.
Hier sla je in mijn ogen een beetje de plank mis.
Maar dat is mijn mening hoor Je gaat voor de rest heel lekkerGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtZou zeggen "abstract en stilleven"Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Het is leuk en voor mij niet meer dan dat en geen showcase. De foto oogt heel rommelig. Er zijn veel te veel zaken die de aandacht afleiden. Het is meer van: "doe jij even een leuk truukje en dan maak ik er een foto van" Zonder op details te letten. Hier is veel meer uit te halen. Meer symmetrie, andere achtergrond, subtiel licht, andere kleding, andere scherptediepte en zo kan je er nog wel een paar opnoemen.If it doesn't kill you, it makes you stronger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackalope Bekijk berichtHet is leuk en voor mij niet meer dan dat en geen showcase. De foto oogt heel rommelig. Er zijn veel te veel zaken die de aandacht afleiden. Het is meer van: "doe jij even een leuk truukje en dan maak ik er een foto van" Zonder op details te letten. Hier is veel meer uit te halen. Meer symmetrie, andere achtergrond, subtiel licht, andere kleding, andere scherptediepte en zo kan je er nog wel een paar opnoemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtMet alle respect uiteraard voor deze machtige pose ben ik ook een beetje van mening dat het niet past in de omgeving.
Met zo'n boot en dit model daar kun je meer uithalen.
Hier sla je in mijn ogen een beetje de plank mis.
Maar ik was niet de enige fotograaf, dus ieder zijn eigen mening op zon boot.
Ik maakte de foto's zoals ik kon.
Als het wat rustiger op de boot was geweest had ik met heel andere foto's terug gekomen.Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800
Comment
Comment