Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik veronderstel dat je hier een effect van verblinding wil weergeven
blijkbaar heeft niemand een probleem met die overbelichte handen, je zit daar op 255 hoor.
als dit je bedoeling was, oké dan zij het zo
haren wat te soft naar mijn smaak, aangezicht is ook redelijk softie, voor mij erover dus.
tja, smaken verschillen voor mij
groetjes
ronny
Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driverBekijk bericht
ik veronderstel dat je hier een effect van verblinding wil weergeven
blijkbaar heeft niemand een probleem met die overbelichte handen, je zit daar op 255 hoor.
als dit je bedoeling was, oké dan zij het zo
haren wat te soft naar mijn smaak, aangezicht is ook redelijk softie, voor mij erover dus.
tja, smaken verschillen voor mij
groetjes
ronny
Verblinding?? niet echt - gewoon wat zitten experimenteren met wat harder licht van op zij. Het was dus eerder de bedoeling
Over de haren ben ik het niet eens - ben ik met PS niet aangekomen - ze zijn op mijn scherm dan ook niet te soft? De huid.. tja heb hier al verschillende discussies gelezen over zachte huid of niet... Zoals je al zij - smaken verschillen en maar goed ook
Comment