Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
cappucino
Collapse
X
-
-
Re: cappucino
mooi en krijg trek.(in een bakkie).
ogen kleuren er goed bij.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oeh, deze vind ik mooi. Mooier dan de vorige!
Hele goede compo en zalige warme kleuren. Model past er 100% bij.
De glimmende huid vind ik bij de glimmende boontjes juist prima uitkomen
Comment
-
Glimmende huid...mmm tja helaas was het afgelopen zondag vrij warm in de studio, pakweg 32 graden. Het model had natuurlijk ook last van de warmte.| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk berichtGlimmende huid...mmm tja helaas was het afgelopen zondag vrij warm in de studio, pakweg 32 graden. Het model had natuurlijk ook last van de warmte.
Ik stond ook 4 uur buiten in 30 graden en brandende zon, en had gewoon een klein afpoederdoosje en heel veel water bij me
Kost niks, maar lost je glimprobleem op. Zeker als je zonder visa schiet
Foto is netjes, net als die andere, maar ik ben er niet kapot van. Vraag me niet waarom. Tis mij iets te steriel,clean allemaal. Maar dit is ook een persoonlijke smaak/voorkeur momenteel. Fototechnisch niks op aan te merken.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Hoi Jorgen,
Ik weet precies wat je bedoeld, de plaat is zo misschien wat te braaf...het mag iets ruwer, fletser een korrel ect, misschien wel eerst effe inscannnen...
Maar op een of andere manier durf ik dat nog niet goed, het gros zal zeggen...leuke foto heb je geschoten met je mobieltje.
Maar misschien moet ik eens wat fashion gaan doen waar het bovenstaande wat meer bij past.| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Comment
-
@ GTDesign: knap hoe je je eigen werk, dat toch van een hoog niveau is in zijn stijl, blijft in vraag stellen. Meer mensen zouden dat op die manier moeten doen.
Over de foto: mij doet de reeks met de koffiebonen helaas niets.
L.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk berichtHoi Jorgen,
Ik weet precies wat je bedoeld, de plaat is zo misschien wat te braaf...het mag iets ruwer, fletser een korrel ect, misschien wel eerst effe inscannnen...
Maar op een of andere manier durf ik dat nog niet goed, het gros zal zeggen...leuke foto heb je geschoten met je mobieltje.
Maar iedereen moet doen wat hij/zij het leukste vindt hoor. Ik zeg dat vaker en mij moet je ook niet vertellen hoe ik het moet doen.
Je werk ziet er over het algemeen super uit en je kan toveren met PS. Maar soms het je gewoon platen die je minder raken en daar was deze een van Dus no worry hoor. En je weet wat er gaat gebeuren als je op BD fashion laat zienGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Proficiat met jouw HoF !
Leuk idee, knappe kleurtinten !
Comment
Comment