Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Te bewerkt of niet. Dat is allemaal heel persoonlijk en vooral een kwestie van smaak...ik vind het zo wel wat hebben
Ik vind het dus een mooie...
Alleen de pose wringt voor mij een beetje...alsof ze op het punt staat naar de wc te gaan en net voordat ze wil gaan zitten betrapt wordt door de fotograaf. Komt ook met name door de blik die niet past bij het "langzaam uittrekken van haar slipje".
Overbewerkt???? alé mannen toch, komaan zeg dit is echt te gek voor los te lopen !!!!!
ik lach mij hier kapot man man, Ronny een dijk van een plaat
en zoals Max zegt vooral sexy
Zegt me niks...
Er 'klopt' iets niet aan deze foto...
Schaduw aan schaamstreek, armen met precies weinig 'diepte', gezicht te plastisch,
Benen met rare textuur...
Zegt me niks...
Er 'klopt' iets niet aan deze foto...
Schaduw aan schaamstreek, armen met precies weinig 'diepte', gezicht te plastisch,
Benen met rare textuur...
Sexy??? Gelukkig verschillen smaken!!
bekijk jou benen maar eens
wat een structuur
groetjes
ronny
Je verwacht een hele sensuele blik bij deze foto....juist daarom vind ik de uitdrukking van het model hier wel erg gaaf.
De schaduwen vind ik hier juist lekker genuanceerd, erg mooi in deze setting. Nope, de belichting is volgens mij hier zeer goed.
Voor mij geen sexy foto, maar wel een "feel good" foto.
Comment