Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie niet waagt, niet wint(2)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie niet waagt, niet wint(2)

Deel 2, naar aanleiding dat er maar 1 foto per topic mag geplaatst worden.

/?

Last edited by Red Falcon; 25 juni 2010, 01:32. Reden: slotje er afgehaald

Re: Wie niet waagt, niet wint(2)

Ik vind die achtergrond veel te nadrukkelijk aanwezig..... gladde achtergrond of model naar voren wellicht een optie? Maar er zijn er hier die daar meer verstand van hebben hoor.

Groet!

Comment

Ik denk, op basis van het scherm waar ik nu achter zit, iets te fel belicht. BIjvoorbeeld de lijn neus wang gaan bijna in elkaar op.

Achtergrond is inderdaad net te onrustig. Als je met doek werkt is het een tip om het doek even voor de shoot nat te spuiten met een plantenspuit.

Zelf ben ik overgestapt op papier. Zijn uiteindlijk ook de kosten niet, maar scheelt je een hoop werk tijdens en na de shoot.
      Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
        Ik denk, op basis van het scherm waar ik nu achter zit, iets te fel belicht. BIjvoorbeeld de lijn neus wang gaan bijna in elkaar op.

Achtergrond is inderdaad net te onrustig. Als je met doek werkt is het een tip om het doek even voor de shoot nat te spuiten met een plantenspuit.

Zelf ben ik overgestapt op papier. Zijn uiteindlijk ook de kosten niet, maar scheelt je een hoop werk tijdens en na de shoot.
        Zeer handige tip, zal ik zeker kunnen gebruiken.

Comment

Ook werkt zwart doek trouwens makkelijker als wit doek. Bij wit zie je echt alle vouwen zitten...dit komt door de schaduwen die ze afgeven. Bij zwart is dit veel minder
          Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
            Ook werkt zwart doek trouwens makkelijker als wit doek. Bij wit zie je echt alle vouwen zitten...dit komt door de schaduwen die ze afgeven. Bij zwart is dit veel minder

Voila, het nut van mijn eerste posts, ne mens moet veel leren, en tips van mensen die er wat van afweten helpt zeker en vast.

Comment

Working...
            X