Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vrees dat je niet gaat winnen want als ik de regels hier een beetje goed onthouden heb dan mag je maar 1 foto per keer neerzetten en ik tel er nu 3 bij je dus dat gaat niet lang duren voordat iemand gaat ingrijpen
OT: de 1e voor mij maar iets van onder eraf? Bij de 2e stoort de achtergrond te veel (vind ik dan he).
Maar er zijn hier anderen die er meer kijk op hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door phototherapyBekijk bericht
ik had nochtans ergens zo een inleiding gelezen, maar blijkbaar erover gelezen.
kan ik die andere 2 topics niet verwijderen?
[MOD] Altijd eerst het sticky lezen van desbetreffend forum waarin je post zo vermijd je verrassingen. Beide andere topic's gesloten. Je mag dus pas zaterdag opnieuw een topic starten in dit forum.
Mooie binnenkomer. Compo kan sterker. Borst onder voegt niks toe. Zou hem of vierkant maken (onder sleutelbeen) of rechts canvas uitbreiden en vullen.
heb rap even een combinatie van jouw raad gemaakt.
ben wel zelf zo niet thuis is canvas rond foto's en dingen in die aard, dus laat me maar weten wat en hoe.
uitsnede is al veel beter vind ik.
Met canvas bedoel ik eigenlijk de plaat zelf maar dan meer restruimte rechts. Dat kan nu niet omdat de schouder niet doorloopt, maar denk aan zoiets:
Moet je nu niet mee bezig gaan. Tis gewoon een mening van mij persoonlijk.
Vind het al heel fijn dat je durft te snijden in het hoofd Dat is hier nogal taboe
uitsnede is al veel beter vind ik.
Met canvas bedoel ik eigenlijk de plaat zelf maar dan meer restruimte rechts. Dat kan nu niet omdat de schouder niet doorloopt, maar denk aan zoiets:
Moet je nu niet mee bezig gaan. Tis gewoon een mening van mij persoonlijk.
Vind het al heel fijn dat je durft te snijden in het hoofd Dat is hier nogal taboe
het is in ieder geval zeer goed een persoonlijke mening te horen, want aan de resultaten die ik zie als ik hier eens probeer vind ik zeker en vast de moeite.
en qua taboe, het mag wel eens anders dan 'volgens de regeltjes' denk ik
Comment