Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sofie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sofie

Model: Sofie
    Mua : Tanja Dassy

Hair: Equipe Hair Care
    Jean Paul

Groetjes

jeannot

Re: Sofie

Ik vind deze niet mooit gNo
    Ze komt bij bij over als een dolle mina met dat haar en die visagie.
    Kun je me uitleggen wat je in gedachten had toen je de foto nam? Misschien mis ik een stuk fantasie.

Comment

I had a teacher who said, if you have a defect that bothers you use it to your advantage, open the frame and show us all that she is the main element in your photo.

sorry for my english

Comment

schouders naar achteren en de borst(ten) vooruit had hier mooier/beter geweest.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Licht en visagie in deze plaat niet mijn smaak.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Ik moet mij bij Monica aansluiten... Ik vind het jammer: het haar en de make-up lijken de belangrijkste eye-catchers te moeten zijn bij deze foto. Althans, dat zou het voor mij zijn. Maar dat wordt hier zo niet weergegeven. Er was blijkbaar een hele Equipe aan de haren bezig. Ik denk dat zij hun kapsel graag beter hadden zien uitgelicht. Dit had, voor mij persoonlijk, zo'n foto moeten worden, die in kappersboeken staan. Anyway, deze is wat minder. Je hebt beter werk! Keep it up!
            . fashion & artist photography
            . www.kurtvandeweerdt.be
            . twitter . facebook . flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
              Ik vind deze niet mooit gNo
              Ze komt bij bij over als een dolle mina met dat haar en die visagie.
              Kun je me uitleggen wat je in gedachten had toen je de foto nam? Misschien mis ik een stuk fantasie.
              met alle respect, maar nu zou ik toch ook eens graag weten wat er mis is met deze visagie??het is maar een vraag hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                met alle respect, maar nu zou ik toch ook eens graag weten wat er mis is met deze visagie??het is maar een vraag hé
                Er is niks mis met de visagie ansich. Dat is prima aangebracht.
                Ik persoonlijk vind het echter niet mooi staan op dit model.

Ik heb het zelfde een tijd geleden gehad met een eigen model. Zag er super uit, maar ik vond het haar niet staan.

Dit is dus ERRUG smaak gebonden. Zolang jij, de MUA en het model het wel mooi vinden, hebben wij niks te mekkeren Tis maar een mening.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Ik zeg nergens dat er iets mis is met de visagie hoor Jeannot. Ik schreef: "Ik vind....ze komt bij mij over".
                  Ik persoonlijk vind dit niet mooi...over the top-gevoel, beetje persiflage-achtig . Ik heb ook altijd geleerd bij visagie dat je OF de nadruk op de ogen legt en de lippen een wat neutralere kleur geeft OF de lippen fel kleurt, maar de oog make-up rustig houdt. Dit is natuurlijk geen geschreven wet, maar deze foto bewijst voor mij dat teveel make-up iemand zeker niet mooier maakt. Daarnaast en dat stoort me het meest, vloekt de kleur van de lippenstift echt met de kleur van de oog make-up en de bikini. Lavendel en groen-turquoise matchen niet. Ik snap die combi niet.
                  Het haar.....dit model heeft prachtige blonde lokken....alleen zijn er twee plukken aan de zijkant getoupeerd. Ik krijg het gevoel dat ze onder stroom staat, omdat het naar mijn mening slordig is gedaan.

Maar hey....dit is slechts mijn mening en ik heb de ballen verstand van fashion of wat daarbij in de buurt komt. Ik zie onder de schmink en getoupeerde plukken een prachtige vrouw en dat vind ik jammer.

Comment

Eerst en vooral even zeggen dat ik de plaat in zijn geheel niet erg best vind.
                    Geen mooi licht, compleet foute schaduwen... Ben veel en veel beter van jou gewoon vrees ik... Maar net daarom vind ik dat we kritisch moeten blijven.

De visagie... Tja ieder zijn meug, maar bij mij komt het zelfs wat "travestie-achtig" over.
                    Sorry dat ik dit zo cru stel, maar het is zeker met de beste bedoelingen en ik hoop dat je dat ondertussen wel weet van mij

Mvg. Peter
                    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

ja maar jullie moeten u niet excuseren hé
                      ik weet nu zo'n beetje waar het probleem ligt, daarom zitten we hier ook op het forum niet?
                      op deze wijze wordt ik ook wat bijgestuurd en kan ik enkel leren uit mijn fouten, we kunnen niet iedere foto goed vinden, dat snap ik ook wel
                      Maar in ieder geval bedankt voor de duidelijke uitleg

jeannot

Comment

Daarom was ik nieuwsgierig wat je wilde los maken met deze foto en wat je in gedachte had. Dit heeft alles met persoonlijke smaak te maken Jeannot....ik kijk bv graag naar je HOF-foto.
                        Deze dame is trouwens wel een erg mooi model, ik hoop haar nog eens terug te zien in een andere setting.

Comment

ja, ze komt zeker nog terug

groetjes

en op naar de volgende

jeannot

Comment

Working...
                          X