Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
klein glamour
Collapse
X
-
-
Re: klein glamour
Super ogen! Mooi, zacht portret! Maar die vignettering verknoeid het voor mij wel. Jammer! Als je toch echt met zo'n vignettering wilt werken, probeer eens witte? Geeft het nog meer een dromerig effect, maar ik zou het mss gewoon zonder doen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door cosnovitz Bekijk berichtSuper ogen! Mooi, zacht portret! Maar die vignettering verknoeid het voor mij wel. Jammer! Als je toch echt met zo'n vignettering wilt werken, probeer eens witte? Geeft het nog meer een dromerig effect, maar ik zou het mss gewoon zonder doen.
Ik had dacht ik degene zonder genomen.
Ik zal de andere even plaatsen.
Comment
-
Ok, ik zag de foto met donkere vignettering. Maar deze is duidelijk veel beter! Mooie foto!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door cosnovitz Bekijk berichtOk, ik zag de foto met donkere vignettering. Maar deze is duidelijk veel beter! Mooie foto!
Deze is veel zachter...
Comment
-
Superogen! knappe plaat.
Wél zo ik slechts één lichtpunt in het oog toelaten. Ook het haar is voor mij te blurry. Dit klopt niet echt met de realiteit gezien zowel ogen als voorkant vd kapsel ongeveer op dezelfde afstand van de camera afstaan..
Comment
-
Na een aantal keer te kijken, kan ik DanM wel bijstaan in z'n comment... Doch, een mooie plaat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cosnovitz Bekijk berichtNa een aantal keer te kijken, kan ik DanM wel bijstaan in z'n comment... Doch, een mooie plaat!
Bedankt voor het compliment, ik vind hem inderdaad ook erg mooi...haar ogen zijn prachtig)Last edited by moontje; 20 juni 2010, 16:29.
Comment
-
Zelf ben ik niet zo van de egale frontale belichting.....ik hou van licht en schaduw
Maar het is een lief plaatje...al had ik graag wat meer ruimte voor de hals en schouders gezien.
Nu is het een mooi hoofdje tussen 4 kadertjes.
Comment
-
-
I have to say I love the lighting, works great in these photos, I could say I do not like the blur, but is a lie, good work
Comment
Comment