Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jessica
Collapse
X
-
-
Re: Jessica
zonder meer AF !!!!!!EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
-
heel knap!Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII
Comment
-
Euh, dit is toch wel een klasse sterker dan wat ik tot op heden van jou heb gezien. (en dat was al zeer goed hoor !!!).
Maar dit is af...
Geweldige compo.
Zeer mooi licht.
Prachtige nabewerking.
De reflectie die perfect in het plaatje past.
Kortom een plaat waarover is nagedacht.
Sommige platen worden voornamelijk gemaakt door het model, de MU en de bewerking.
Maar dit is vele malen meer.
Mijn welgemeende complimenten
Hier mag je trots op zijn.
Mvg. Peter
Comment
-
Grote klasseJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtEuh, dit is toch wel een klasse sterker dan wat ik tot op heden van jou heb gezien. (en dat was al zeer goed hoor !!!).
Maar dit is af...
Geweldige compo.
Zeer mooi licht.
Prachtige nabewerking.
De reflectie die perfect in het plaatje past.
Kortom een plaat waarover is nagedacht.
Sommige platen worden voornamelijk gemaakt door het model, de MU en de bewerking.
Maar dit is vele malen meer.
Mijn welgemeende complimenten
Hier mag je trots op zijn.
Mvg. Peter
Ik ben er ook blij mee maar ik probeer natuurlijk ook een stukje verder te komen.
Maar toch zie ik nu weer dingen in deze plaat die ik de volgende keer anders zou doen, zoals de schaduw onder haar ogen van die mega wimpels. Windkracht 7 hier in de studio als ze met haar ogen knipperde...| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Comment
-
ik denk dat je die megawimpers volgende keer gewoon kan weglaten. in deze foto zorgen ze niet of toch weinig voor meerwaarde. De foto knalt zo meer dan voldoende !EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk berichtDank je Peter,
Ik ben er ook blij mee maar ik probeer natuurlijk ook een stukje verder te komen.
Maar toch zie ik nu weer dingen in deze plaat die ik de volgende keer anders zou doen, zoals de schaduw onder haar ogen van die mega wimpels. Windkracht 7 hier in de studio als ze met haar ogen knipperde...Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtBen het er niet mee eens. Vind die wimpers (in de serie) heel goed passen en schaduw stoort me eigenlijk niet.
Nogmaals
Grz. Peter
Comment
Comment