Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Een geoefend oog zit natuurlijk het groots stretch-effect links
ik had ook wat op dezelfde manier geveegd onder de voeten van het model, zodat het niét opviel...
Vind het inderdaad strak plaatje en een fris model.
Hoewel ik persoonlijk zou twijfelen over de bovenste rand van de muur. Ik zou het ofwel helemaal achter het model steken, of het juist meer tonen. De rand die nu uit de heup komt - hoewel mooi geplaatst - komt niet helemaal lekker over. Detail uiteraard en misschien niet mogelijk in die setting - obstakels die we nu niet meer zien
Een geoefend oog zit natuurlijk het groots stretch-effect links
ik had ook wat op dezelfde manier geveegd onder de voeten van het model, zodat het niét opviel...
Vind het inderdaad strak plaatje en een fris model.
Hoewel ik persoonlijk zou twijfelen over de bovenste rand van de muur. Ik zou het ofwel helemaal achter het model steken, of het juist meer tonen. De rand die nu uit de heup komt - hoewel mooi geplaatst - komt niet helemaal lekker over. Detail uiteraard en misschien niet mogelijk in die setting - obstakels die we nu niet meer zien
Thanks allemaal
@Caleido.. uiteraard is hij uitgerekt. Dat is trouwens niet mijn idee geweest maar een voorstel van een goede fotograaf van een ander forum, Peter Verduin, waarvoor nog dank
Goed gezien trouwens. Je kan shoppen wat je wil (althans ik) en je blijft het toch zien.
Muurtje had idd hoger gekund maar zijn leerprocessen voor volgende shoots
Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,......
Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,......
Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
Comment