Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B&W Pollution

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • B&W Pollution

    Mijn site...
    vandaelefotografie.be
    * BD0916BE *

  • #2
    Re: B&W Pollution

    uhm.. zijn die uitgebrande plekken gevolg van de polution?
    Ik neem aan dat je dit bewust hebt gedaan? Moet je uiteraard lekker zelf weten, dat doe ik namelijk ook.

    Helaas vind ik het zelf niet zo geslaagd.

    (prijskaartje ook nog ff wegclonen)
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: B&W Pollution

      Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      uhm.. zijn die uitgebrande plekken gevolg van de polution?
      Ik neem aan dat je dit bewust hebt gedaan? Moet je uiteraard lekker zelf weten, dat doe ik namelijk ook.

      Helaas vind ik het zelf niet zo geslaagd.

      (prijskaartje ook nog ff wegclonen)
      tuurlijk is dat de bewerking, en weet ik uiteraard zelf ook wel op ware grootte komt het effect en de grove korrel er ook wel beter uit.

      met dat prijskaartje ben ik niet volledig mee vrees ik
      als je het dat papiertje bedoelt dat aan het filterpatroon hangt......... das een seal die verbroken wordt om te garanderen dat het patroon 'vers' is ....... dus heb ik ook nie weggecloond.....


      tja voor en tegenstanders heb ik altijd hoor


      grtz
      Glenn
      Mijn site...
      vandaelefotografie.be
      * BD0916BE *

      Comment


      • #4
        Re: B&W Pollution

        Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
        tuurlijk is dat de bewerking, en weet ik uiteraard zelf ook wel op ware grootte komt het effect en de grove korrel er ook wel beter uit.

        met dat prijskaartje ben ik niet volledig mee vrees ik
        als je het dat papiertje bedoelt dat aan het filterpatroon hangt......... das een seal die verbroken wordt om te garanderen dat het patroon 'vers' is ....... dus heb ik ook nie weggecloond.....


        tja voor en tegenstanders heb ik altijd hoor


        grtz
        Glenn

        die moeten er zijn he Glenn, ik heb deze ook, populariteit moet je winnen ,moeten we nog een paar jaar over doen samen vrees is
        vind het anders wel wat hebben, eens wat anders he

        Comment


        • #5
          Re: B&W Pollution

          Tuurlijk snap ik dat wel dat het bewust is.

          't 'probleem' is, dat een uitgebrande plek mij eerder aan een belichtingsfout doet denken dan aan 'verontreiniging'. Ik had bijv. liever een smerige huid of moeilijk kijkend model gezien. Dat bedoel ik een beetje.
          Het model, pose en de plaat zijn te mooi voor mij voor deze plekken. (goed bedoeld trouwens!!)

          Label zou ik zelf toch weghalen maar is ook iets wat je zelf moet beslissen. Als ik een model een paar nieuwe schoenen aan doe en de zool is zichtbaar, haal ik ook het etiket weg. Ook al wil ik graag laten zien dat ze nieuw zijn
          Zelfde voor een jurk. Daar laat ik ook geen labels aan hangen. Sterker nog.. ik knip bijna alles weg wat in beeld zou kunnen komen.. ook de waslabels.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: B&W Pollution

            zegel is niet echt een etiket ...

            Imho een prachtige foto maar waarom niet volstrekt z/w houden?
            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

            Comment


            • #7
              Re: B&W Pollution

              de 'plekken' zijn idd bewust , door het effect, ze moeten niet 'verontreiniging' voorstellen, daarvoor dient het masker he
              heb deze plaat gewoon bewerkt zo ik hem lekker vond en dat is dan dit geworden, lol
              Mijn site...
              vandaelefotografie.be
              * BD0916BE *

              Comment


              • #8
                Re: B&W Pollution

                Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
                de 'plekken' zijn idd bewust , door het effect, ze moeten niet 'verontreiniging' voorstellen, daarvoor dient het masker he
                heb deze plaat gewoon bewerkt zo ik hem lekker vond en dat is dan dit geworden, lol
                En ik vind hem prachtig zo! Hou wel van deze stijl

                Comment


                • #9
                  Re: B&W Pollution

                  thx 4 replies
                  Mijn site...
                  vandaelefotografie.be
                  * BD0916BE *

                  Comment

                  Working...
                  X