Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Thanks voor comments
Crop : I like it the way it is (maar iedereen zijn mening uiteraard).
Te veel rood ? Jorgen ik denk dat jij bij veel/alle beelden er wat rood uithaalt, dat wilde ik hier zeker niet doen. Zijn er nog schermen waar het te rood voor is ?
Thanks voor comments
Te veel rood ? Jorgen ik denk dat jij bij veel/alle beelden er wat rood uithaalt, dat wilde ik hier zeker niet doen. Zijn er nog schermen waar het te rood voor is ?
nice work, maar tja ook bij mij toch te rood, en ik haal ook wel redelijk wat rood uit mijn beelden.
volgens mij heb je hier toch niet haar natuurlijke huidskleur hoor, of ze moet onlangs met een indiaan bevriend geraakt zijn
groetjes
ronny
Thanks voor comments
ik zie het rood ook hier Dirk, wat niet wegneemt dat het een mooie plaat is
Is altijd moeilijk te beoordelen bij donkere modellen maar vooral op de bovenarmen viel het mij op. Het is geen wet hoor, dat minder rood, maar meer de puntjes op de i in deze foto. Gezicht is namelijk wel goed.
Comment