Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
eerst dacht ik ook "waarom zo scheef?" ... maar bij nader inzien maakt dit het beeld juist nog boeiender . Goeie keuze dus want gezien de comm.'s hier is 't een heel opvallende foto. En da's toch altijd een beetje onze bedoeling hé: opvallende foto's aanbrengen
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Prachtig zeg. Ik vind het zo mooi uitgewerkt, dat ik me niet kan storen aan het schuine
Tattoo's vind ik niet altijd jedat, maar bij deze .. subliem gezien en uitgewerkt.
Comment