Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
eigenlijk heb ik al heel wat beter werk van je gezien.
De strenge blik zit in contrast met de redelijk fletse kleuren en licht, dat wringt bij mij een beetje.
Verder ben ik ook niet zot van het feit dat de neus de kaaklijn doorbreekt, dat kijkt minder aangenaam.
Slecht is het zeker niet hé Ronny, begrijp me absoluut niet verkeerd.
Maar de eerlijkheid gebied me om te zeggen dat ik hier toch niet wild van loop hoor.
Een pracht van een plaat qua comp en blik en visa. Maar idd... die schaduw valt erg op hoewel dat mij niet echt stoort. Waar ik meer naar moest kijken is het verschil qua bewerking gezicht versus hals en schouders.
Gezicht is veel te mooi tov de rest. Dat is redelijk vlekkerig. Ook rond de mondhoek zit het niet helemaal lekker.
Niet dat ze compleet glad moet hoor want zowel boven als onder kan mij bekoren echter is de balans zoek nu.
Comment