Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Long legs...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Long legs...

Nieuwe ontdekking (more to come)

Re: Long legs...

Beetje spijtig van de donkere BH. Voor de rest mooie foto.
    Canon Eos 450D
    Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
    Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

Comment

reflectieschermpje om het gezicht wat meer op te lichten zou goed van pas komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bartbossuyt Bekijk bericht
        reflectieschermpje om het gezicht wat meer op te lichten zou goed van pas komen.
        Foto werd delicaat ingeflitst ; ik hou niet van reflectieschermen omdat :
        1. Iemand ??? dat ding moet richten , je verliest tijd en spontaniteit
        2. Je iemand erbij moet nemen die weet "hoe" je dat ding moet richten,anders is het
        nutteloos.
        Flitsen met setting op -1 2/3stop en op hoge sync tijd geeft nog altijd zichtbare opheldering, liever te weinig dan teveel ..
        In dit beeld wilde ik alleszins een slagschaduw op de grond vermijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buckie Bekijk bericht
          Beetje spijtig van de donkere BH. Voor de rest mooie foto.
          Idd , ze weten het , het word op mannequinopleidingen 1000 keer gezegd , geen donkere BH onder zomerkleding maar toch telkens weer dezelfde failures ;
          dan wil ik het nog niet hebben over zwarte BH bandjes die komen piepen enzomeer ..
          Volgende keer gaat de schaar mee voor ingeval ik het nog eens tegen kom !

Comment

Ik vind die zwarte BH niet storend!
            Wat mooi is mag gezien worden. Waarom dure lingerie kopen als ze niet gezien mag worden

Oja, mooie foto trouwens.

Gemac

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
              Foto werd delicaat ingeflitst ; ik hou niet van reflectieschermen omdat :
              1. Iemand ??? dat ding moet richten , je verliest tijd en spontaniteit
              2. Je iemand erbij moet nemen die weet "hoe" je dat ding moet richten,anders is het
              nutteloos.
              Flitsen met setting op -1 2/3stop en op hoge sync tijd geeft nog altijd zichtbare opheldering, liever te weinig dan teveel ..
              In dit beeld wilde ik alleszins een slagschaduw op de grond vermijden.
              Humm, weet zeker dat een reflectiescherm hier je beeld veel frisser had kunnen maken.
              Heb je iemand nodig ? Neen, je kan reflectieschermen ook bevestigen op bijvoorbeeld een lichtstand via een koppelstuk.

Dus qua licht op het model ben ik niet echt zot van deze foto.

Maar wel een mooi model, mooie pose en mooie background.

Mvg. Peter
              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Ik had het persoonlijk mooier gevonden als je harder had geflitst om het te combineren met het buiten licht, het is naar mijn mening iets te veel verschil

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barthezzo Bekijk bericht
                  Ik had het persoonlijk mooier gevonden als je harder had geflitst om het te combineren met het buiten licht, het is naar mijn mening iets te veel verschil
                  Akkoord,het flitsje had wat sterker mogen zijn maar is kwestie van ervaring hoe sterk je inflitst en ja het resultaat is niet zo nauwkeurig op voorhand in te schatten

Comment

Vind ik een nette foto. Akkoord, misschien kan de belichting nog ietsje beter voor in de SC.
                    Maar voor de rest is de foto wel goed, het model uitstekend!
                    http://pxgarden.tumblr.com/
                    Nikon D600 - Nikkor 28 f1.8 - Nikkor 50 f1.4 - Nikkor 85 f1.8 - Nikon SB600 - Nikon 70-300VR

Comment

weer een heel fris plaatje hoor , hou ik van!
                      ietsje meer licht zou idd gemogen hebben maar....kan dat niet in cs ...ja toch
                      http://www.jvs-photography.be/

Comment

Vlaanderen stuurt uwe dochters naar Opa Noël ! Weerom eentje die het gaat maken zie !!!
                        Jammer voor Dominique Models
                        "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
                        Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

Comment

Working...
                        X