Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
heel leuk gedaan.
Nu was ik aan het zoeken naar waar de zon stond en deze staat blijkbaar zowel links als rechts.beetje raar. maar doet neits af voor mij aan de schoonheid van de foto
www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future
heel leuk gedaan.
Nu was ik aan het zoeken naar waar de zon stond en deze staat blijkbaar zowel links als rechts.beetje raar. maar doet neits af voor mij aan de schoonheid van de foto
in realiteit staat de zon in de rechter bovenhoek..
In de linkerbovenhoek is het een lichteffectje, met het omzetten en verkleinen naar jpg is de plek iets witter uitgeslagen dan op de high res, waar ze iets meer kleur heeft, waardoor het nu miss op de zon lijkt.. Dat was niet de bedoeling
de schaduw had ik makkelijk kunnen wegshoppen, maar leuk detail.. aan de huid is helemaal niks geshopped.
Enkel wat met de kleur gespeeld en de licht effectjes..
Alsook het staat nu definitief vast, ik haat op locatie werken met speedlites.. Werkt niet zoals ik wil. Vanaf nu enkel nog het quadra rangerke meepakken.
Hahaha, mijn kater zwijg stil. Ik voel hem nog altijd precies.
Het was een dag hard afzien maar met zeer veel plezier gedaan.
Zeker als je ziet welke mooie foto's het heeft opgeleverd
Nogmaals: NICE JOB!!!!!!
Comment