Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alone

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Alone

Kon ff geen passende titel vinden.

Groetjes, Marius
    Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Re: Alone

prachtige foto van een mooi model. Omzetting naar B/W ok. Alleen ... haar buikje stoort me wat ...
    Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
    www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door witte mol Bekijk bericht
      prachtige foto van een mooi model. Omzetting naar B/W ok. Alleen ... haar buikje stoort me wat ...
      Kijk, het grappige is dat dit mij ook gelijk opviel toen ik de foto ging bewerken, maar ik vond hem te mooi om weg te gooien.
      Ze heeft geen buikje, wat te zien is op de andere foto's die ik geplaatst heb, maar het komt hier puur door de houding.
      Hoewel ik redelijk uit de voeten kan met Photoshop, krijg ik dit niet zonder opvallende randverschijnselen weggeshopt, vandaar dat ik het zo gelaten heb.

Op andere fora vinden de meesten dit de topper uit de serie, en haar blik spreekt mij ook waanzinnig aan op deze foto, dus daarom ook maar even hier geplaatst.

Maar ik moet dus met je meegaan, en toch vind ik 'm zelf erg mooi en daarom stoort het mij verder niet.

Comment

Heel eigenaardig forum hier toch ...bij iedere hier geplaatste foto moeten de comment gevers op jacht gaan naar HET kleine detail dat wat STOORT.

"stoord" is hier op dit forum waarschijnlijk wel het meeste gebruikte woord

Persoonlijk bekijk ik graag een foto als algemeen beeld, doet deze foto me iets of niet?

Techniek speelt natuurlijk ook wel steeds een rol....

Kan ik van dit beeld effe genieten, of niet?

Van dit beeld kan ik dus zeker genieten

Keep up the good work my friend!

Daniel
        Last edited by fotodan; 3 juni 2010, 16:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
          Heel eigenaardig forum hier toch ...bij iedere hier geplaatste foto moeten de comment gevers op jacht gaan naar HET kleine detail dat wat STOORD.

"stoord" is hier op dit forum waarschijnlijk wel het meeste gebruikte woord

Persoonlijk bekijk ik graag een foto als algemeen beeld, doet deze foto me iets of niet?

Techniek speeld natuurlijk ook wel steeds een rol....

Kan ik van dit beeld effe genieten, of niet?

Van dit beeld kan ik dus zeker genieten

Keep up the good work my friend!

Daniel
          Dankjewel Daniel, dat weet ik zeer te waarderen.
          En natuurlijk heeft ie gelijk, maar mij gaat het ook om het totaalbeeld, en ik mag best zeggen dat ik trots ben op deze plaat.

En nog heel even een klein kritiekje op jouw reaktie als dat mag?
          "Stoort" is met -t, en speelt ook.

Groetjes, vriend Marius

Comment

zucht ... als je op dit forum een oordeel geeft of je mening verkondigt of anderen probeert te "helpen" zijn er altijd die daar commentaar op hebben ... dat is erg onprofessioneel vind ik.
            Nogmaals: ik vind dit een prachtige foto maar de volgende keer zal Marius rekening houden met de houding van het model en van de foto een top foto maken ... wat toch de bedoeling is ...
            Marius, op je site staan verdomd goede foto's!
            Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
            www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

Comment

En nog heel even een klein kritiekje op jouw reaktie als dat mag?
              "Stoort" is met -t, en speelt ook.

Ja Marius, das weer het kleine detail dat stoorde hé!

Ik ben een hele slechte "forumschrijver"...maar gelukkig weet ik dat ook van mezelf!

D.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                Ja Marius, das weer het kleine detail dat stoorde hé!

Ik ben een hele slechte "forumschrijver"...maar gelukkig weet ik dat ook van mezelf!

D.
                En toch ben je wel lief hoor.
                Het gaat om het totaalplaatje.

Comment

Zalige foto !
                  Ik ben nog geen mariussuiker foto tegengekomen die me niet bevalt! Je stijl vind ik echt de maks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                    Zalige foto !
                    Ik ben nog geen mariussuiker foto tegengekomen die me niet bevalt! Je stijl vind ik echt de maks.
                    Dankjewel!!
                    Maar geloof mij dat die er zijn. Meer dan genoeg.

Comment

Vond dit ook een van de mooiste uit de serie en sja.. die 'vetrol'
                      Heb ze regelmatig op mijn platen en is idd een drama om dat weg te shoppen. Maar het stoordt me niet echt hier. Prachtblik en een prachtvrouw.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

Zeer knappe plaat man, er stoordtdtdtd mij hier nu echt niets aan!

Mvg,
                        SB
                        Canon 5D, 40D - 24-70 f/2.8 L USM, 17-40 f/4 L USM, 135 f/2.0 L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II - Leica M6 + 50mm Summicron + 35mm 1.4 Nokton MC.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                          Vond dit ook een van de mooiste uit de serie en sja.. die 'vetrol'
                          Heb ze regelmatig op mijn platen en is idd een drama om dat weg te shoppen. Maar het stoordt me niet echt hier. Prachtblik en een prachtvrouw.

Dat is GEEN vetrol...maar een huidplooi omdat ze voorver buigt.......AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
                          Marius, ze is prachtig en zo ook de foto. Huidplooi en bolletje horen erbij. Vrouwen horen van nature overigens een ietwat bol buikje te hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                            Dat is GEEN vetrol...maar een huidplooi omdat ze voorver buigt......
                            Nee echt? tsssss....

lol.. uiteraard is het geen vetrol. Daarom schreef ik het ook zo expliciet.
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

Mij viel het dan weer niet direct op. kvind em goed zo!
                              No rules. Great shots.
                              -

Comment

Working...
                              X