Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
prachtige foto van een mooi model. Omzetting naar B/W ok. Alleen ... haar buikje stoort me wat ...
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
prachtige foto van een mooi model. Omzetting naar B/W ok. Alleen ... haar buikje stoort me wat ...
Kijk, het grappige is dat dit mij ook gelijk opviel toen ik de foto ging bewerken, maar ik vond hem te mooi om weg te gooien.
Ze heeft geen buikje, wat te zien is op de andere foto's die ik geplaatst heb, maar het komt hier puur door de houding.
Hoewel ik redelijk uit de voeten kan met Photoshop, krijg ik dit niet zonder opvallende randverschijnselen weggeshopt, vandaar dat ik het zo gelaten heb.
Op andere fora vinden de meesten dit de topper uit de serie, en haar blik spreekt mij ook waanzinnig aan op deze foto, dus daarom ook maar even hier geplaatst.
Maar ik moet dus met je meegaan, en toch vind ik 'm zelf erg mooi en daarom stoort het mij verder niet.
Heel eigenaardig forum hier toch ...bij iedere hier geplaatste foto moeten de comment gevers op jacht gaan naar HET kleine detail dat wat STOORD.
"stoord" is hier op dit forum waarschijnlijk wel het meeste gebruikte woord
Persoonlijk bekijk ik graag een foto als algemeen beeld, doet deze foto me iets of niet?
Techniek speeld natuurlijk ook wel steeds een rol....
Kan ik van dit beeld effe genieten, of niet?
Van dit beeld kan ik dus zeker genieten
Keep up the good work my friend!
Daniel
Dankjewel Daniel, dat weet ik zeer te waarderen.
En natuurlijk heeft ie gelijk, maar mij gaat het ook om het totaalbeeld, en ik mag best zeggen dat ik trots ben op deze plaat.
En nog heel even een klein kritiekje op jouw reaktie als dat mag?
"Stoort" is met -t, en speelt ook.
zucht ... als je op dit forum een oordeel geeft of je mening verkondigt of anderen probeert te "helpen" zijn er altijd die daar commentaar op hebben ... dat is erg onprofessioneel vind ik.
Nogmaals: ik vind dit een prachtige foto maar de volgende keer zal Marius rekening houden met de houding van het model en van de foto een top foto maken ... wat toch de bedoeling is ...
Marius, op je site staan verdomd goede foto's!
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Vond dit ook een van de mooiste uit de serie en sja.. die 'vetrol'
Heb ze regelmatig op mijn platen en is idd een drama om dat weg te shoppen. Maar het stoordt me niet echt hier. Prachtblik en een prachtvrouw.
Vond dit ook een van de mooiste uit de serie en sja.. die 'vetrol'
Heb ze regelmatig op mijn platen en is idd een drama om dat weg te shoppen. Maar het stoordt me niet echt hier. Prachtblik en een prachtvrouw.
Dat is GEEN vetrol...maar een huidplooi omdat ze voorver buigt.......AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Marius, ze is prachtig en zo ook de foto. Huidplooi en bolletje horen erbij. Vrouwen horen van nature overigens een ietwat bol buikje te hebben.
Comment