Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
oef... die blik is al een 10 waard. Ik probeer dit soort expressies regelmatig met mijn modellen maar pfff.... er zijn er maar weinig die dit overtuigend kunnen.
Jummie dus.
Plaat vind ik zelf iets te grauw, maar kan bij het koude oorlog thema
Heb je nog meer van deze dame?
ik ben verre van een pro maar ik vind de kleuren, compo uitdrukking zeer geslaagd
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Welke reacties?
Gelukkig goed gezien door HOF team
Wsl door het zo'n foto is je bent er voor of je bent er niet voor en had er eerlijk gezegd ook niet zoveel reactie op verwacht maar of je er nu voor bent of niet, hij staat in de HOF en zal het wsl wel goed gedaan zijn
Wsl door het zo'n foto is je bent er voor of je bent er niet voor en had er eerlijk gezegd ook niet zoveel reactie op verwacht maar of je er nu voor bent of niet, hij staat in de HOF en zal het wsl wel goed gedaan zijn
is ook zo. Echter ik zou er een moord voor doen om deze plaat in mijn eigen port te hebben
is ook zo. Echter ik zou er een moord voor doen om deze plaat in mijn eigen port te hebben
Een moord lijkt me dan ook wat overdreven
Prachtige foto heerlijke expressie een terechte HOF
Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal My flickrMy site
Comment