Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben een supporter van naturellekes, maar hier vind ik de setting zo droef. De bruine achtergrond met haar bleke huid... was die "droeve" sfeer de bedoeling?
Algemeen vind ik het wel een interessant beeld.
Canon Eos 450D
Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM
Ik ben een supporter van naturellekes, maar hier vind ik de setting zo droef. De bruine achtergrond met haar bleke huid... was die "droeve" sfeer de bedoeling?
......een plaatje waar je niet direct wow tegen zegt......maar een groeiplaatje dat je bij herbekijken steeds mooier vindt.....
bij vele plaatjes die ik hier tegen kom werkt het vaak omgekeerd.......heel eventjes wow en dan merk je dat er geen ziel in zit..........
mooi portret ... beichting ok. Als ik naar het portret blijf kijken zie ik daar droefheid in, speels , verlangen ... maw mooi gedaan
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Ik moet wel toegeven, de dag dat ik deze foto maakte en bewerkte, was het voor mij ook maar een gewoon portret, maar zoals al vermeld werd, werd het voor mij ook steeds beter (Het is al ene oudere foto van eerder dit jaar).
Sorry, ik vind het niets, sombere blik kun je anders weergeven, belichting is ook maar aan de minieme kant en heel oppervlakkig, er had heel wat meer uit dit model kunnen gehaald worden. Misschien wat hard verwoord maar toch mijn mening over deze foto.
Sorry, ik vind het niets, sombere blik kun je anders weergeven, belichting is ook maar aan de minieme kant en heel oppervlakkig, er had heel wat meer uit dit model kunnen gehaald worden. Misschien wat hard verwoord maar toch mijn mening over deze foto.
Mooi portret, maar het hemd vangt teveel licht, alsook de achtergrond vind ik iets te licht.
Met een simpele ingreep maak je er een betere foto van: alles verdonkeren (brightness)en enkel het aangezicht uitsparen met laagmasker. Maar dit is slechts mijn mening.
Sereen mooi plaatje
(wat een prachtige vrouw btw)
De kleuren spreken me enorm aan. k denk wel dat Maniac een punt heeft over de achtergrond en de blouse. Ik zou dit ook iets donkerder maken, zodat het gezicht meer tot haar recht komt.
Comment