Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- The Crow...NSFW.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• - The Crow...NSFW.

Enjoy !

.

Re: - The Crow...NSFW.

Ik vind het een dijk van een plaat maar snap die 'appel' op dr hoofd niet en mag van mij weg.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Ik vind het een dijk van een plaat maar snap die 'appel' op dr hoofd niet en mag van mij weg.
      Daar ga ik 100% mee akkoord. Ik neem aan dat het model anoniem wilde blijven, maar het
      geeft een rare indruk.

Voor de rest: prachtige foto

Vraagje: is de tattoo photoshop, henna (of dergelijke) of echt?
      Have fun!
      EOS 50D - EF-S 18-55 f/4-5.6 IS - Sigma 18-50 EX f/2.8 - EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - Sigma 10-20 EX f/4-5.6

Comment

heel leuk shopwerk.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind dit wel een hele gave foto
          If it doesn't kill you, it makes you stronger.

Comment

mooi!
            Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

Comment

Knappe plaat, maar ik volg MadMax dat die "vlek" op haar hoofd niks toevoegt. Als ze anoniem wou blijven had je een foto kunnen kiezen waar ze weg kijkt. Het breekt je foto af in mijn ogen.
              Last edited by Buckie; 3 juni 2010, 11:40.
              Canon Eos 450D
              Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
              Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

Comment

Op het hoofd na vind ik dit een zeer knappe plaat!
                Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

Awsome shot! Echt waar, maar inderdaad wat spijtig van het hoofd!
                  More information about my work & my workshops
                  http://www.guntherfrans.be

Comment

Tja, deze keer volg ik echt de anderen.
                    Prachtplaat, maar damn (of Dan, wat jij wil ), waarom verknal je het geheel met die vlek?
                    Had haar dan een soort Zorromasker voorgedaan, had ook nog gaaf in het geheel gepast.

Groetjes, Marius
                    Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Comment

Iedereen van harte bedankt voor de reeds gegeven comments!

Ik ga proberen dit beeldje effe te verduidelijken:

Het model had absoluut niet de vereiste "anoniem" te blijven,(ze heeft hier al meerdere naakten staan)

het was 100% onze keuze om met "verstopt" hoofd te werken.

Dat dit "stoort"(ja ja, met een T achteraan!) ja, dat was ook een beetje de bedoeling , sommige zullen hier op ingaan , anderen dan weer niet

en ik ben dus zeker tevreden met jullie reacties

Dit is geen fashion, geen glamour, geen "klassiek" naakt,...soms wil je gewoon een wat duistere of meer experimentele kant opgaan ,

ook wat meer "verbeelding" toelaten aan de kijker ...(niet steeds een "te" eenvoudig beeldje maken...)

Bedankt Jorgen!...en dat jij hier niets op het hoofd van het model had gezet, begrijp ik, en respecteer ik natuurlijk ten volle,

maar soms maak ik gewoon beeldjes puur naar mijn idee, en niet met de gedachte in mijn hoofd, gaat dit hier aan "iedereen" aanstaan ?

Er is hier ook wat PS werk geweest, incl de tattoo

En ten laatste, ...niet teveel mijn hier geschreven tekst interpreteren, ik schrijf heel slecht, en ik weet het!

En als er typfoutjes instaan...so be it!

Have a nice day BD !

Daniel

Comment

Gewoon lekker je ding doen Doe ik ook. Tis een persoonlijke mening.
                        Vind het shopwerk heel goed, en mss is dat wat me stoort aan de appel. Die is plat.
                        Als je die rond of met diepte had gemaakt, had ik het mss heel gaaf gevonden. Maar ja.. das ff een hoogstandje :P
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

Als je die rond of met diepte had gemaakt, had ik het mss heel gaaf gevonden
                          Hier kan ik misschien nog wel eens over nadenken...

Grtz, D.

Comment

heel leuk(nog zacht uitgedrukt) maar hoe moet ik dit interpreteren ?

foto 1 is die van een bos
                            foto 2is die van een model bijvoorbeeld in een studio
                            foto 3 is die van een kraai

de rest is fotoshop?
                            www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

Comment

heel leuk(nog zacht uitgedrukt) maar hoe moet ik dit interpreteren ?
                              Hoe je wil....it's up to you!....met of zonder verbeelding, dit laat ik 100% aan jou over

foto 1 is die van een bos
                              foto 2is die van een model bijvoorbeeld in een studio
                              foto 3 is die van een kraai

de rest is fotoshop?
                              Restjes heb ik niet ...het steekt er gewoon allemaal in ...in dit ene beeld,

ik zie hier geen 3 beelden, en het zijn (of waren) ook geen 3 beelden,...maar, dit maakt eigenlijk ook niets uit voor mij

Grtz, D.

Comment

Working...
                              X