Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
meer contrast had wel gemogen.
een vuist maken?
ook had leiding voor de arm mogen lopen, valt nu zo maar weg achter de arm en mist daarom een stuk.
idee leuk uitwerking toch wel wat amateuristisch.
grt,bouk.
vind hem niet slecht ze.
licht zit ook wel goed, leiding jah da zijn keuzes zeker, mss ook zorgen dat de staander er volledig op staat.
ik zou wel de naald weghalen uit de foto, valt nu enorm op.
zeker in de grotere versie, beter ze niet te zien dan gelijk nu.
globaal gezien is't zeker nie slecht ze, zou zelf wa werk hebben om hetzelfde resultaat te laten zien
Vind deze inhoudelijk de minste van de drie (eerste was beste): zonder titel is het niet echt duidelijk dat het om olie gaat, was mss beter geweest met een olievat ofzo als "baxter"... Het licht is ook nogal hard (echt storen doet dit niet, kwestie van smaak) maar geen storende schaduwen ofzo dus technisch wel ok.
Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
- Isaac Asimov-
Ik vindt hem erg vet! Leuk idee, goed uitgewerkt!..
Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal My flickrMy site
Mooi idee, maar ik ben het eens met JC dat je zonder titel / uitleg geen idee hebt dat het over olie gaat. Kan even goed wat (donker, akkoord) bloed zijn.
Canon Eos 450D
Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM
Comment