Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het meisje met de zwavelstokjes (moderne versie)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Het meisje met de zwavelstokjes (moderne versie)

Het meisje met de zwavelstokjes (moderne versie).

Re: Het meisje met de zwavelstokjes (moderne versie)

stukje van de onderkant af mag wel.
    en geen sneeuw?
    wel leuk bedacht, al had alleen het licht van het zwavelstokje intiemer geweest(denk ik).
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Een foto die me erg aanspreekt, alhoewel ik persoonlijk de kabel zou wegwerken !
      "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
      Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

Comment

Ik vind het net tof dat er nog een stukje kabel te zien is, die plots stopt.
        De beschrijving zegt genoeg, uitstekende foto!
        Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loccufier Bekijk bericht
          Ik vind het net tof dat er nog een stukje kabel te zien is, die plots stopt.
          De beschrijving zegt genoeg, uitstekende foto!
          Vind ik ook
          Groeten Dirk
          Website : http://www.gakrid.be

Comment

foto is leuk en idee ook maar het is compleet sfeerloos vind ik.
            Ik zou hier de sluitertijd langer open hebben gelaten om het lampje meer tot zijn recht te laten komen.
            En miss wel alleen met instellicht hebben geschoten? Maar leuk is het wel
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
              foto is leuk en idee ook maar het is compleet sfeerloos vind ik.
              Ik zou hier de sluitertijd langer open hebben gelaten om het lampje meer tot zijn recht te laten komen.
              En miss wel alleen met instellicht hebben geschoten? Maar leuk is het wel
              Ik had de sluitertijd al aangepast om het lampje er goed op te krijgen, en volgens mij toch goed gelukt ? Nog langer open zou alleen maar een meer uitgebrand lampje opleveren.

Met alleen maar het instellicht trekken... het zou inderdaad de kleur van de 2 lichten (lampje en flits) wel op elkaar afstellen. Tenzij je bedoelt om minder scherptediepte te krijgen ? (dat vind ik dan weer niet nodig)

Bedankt voor de feedback!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door unick Bekijk bericht
                Ik had de sluitertijd al aangepast om het lampje er goed op te krijgen, en volgens mij toch goed gelukt ? Nog langer open zou alleen maar een meer uitgebrand lampje opleveren.

Met alleen maar het instellicht trekken... het zou inderdaad de kleur van de 2 lichten (lampje en flits) wel op elkaar afstellen. Tenzij je bedoelt om minder scherptediepte te krijgen ? (dat vind ik dan weer niet nodig)

Bedankt voor de feedback!
                nee, scherptediepte is prima. Foto ook, alleen door meer omgevingslicht binnen te laten krijg je meer warmte in de foto.
                Je zou eigenlijk voor jezelf eens zo'n test moeten doen met verschillende tijden ...beginnen bij lang en dan steeds korter.
                Uitbranden zal meevallen. Hij gaat alleen meer gloeien
                Dit noemen ze trouwens 'dragging the shutter'
                hier een plaatje van een van mijn eerste shoots .. jaren geleden. Ik kreeg die sfeer eerst nooit in een kerstboom bijv.

Maar jij bepaalt zelf hoe de sfeer moet zijn hoor niet ik... het is maar een mening

Succes.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

'k Kan wel een beetje volgen (denk ik), maar betwijfel of het hier gewerkt had. Maar ik hou van experimenteren, dus ik brei er wel eens een vervolg aan!

Comment

Working...
                  X