Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen uurtje zonder....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Geen uurtje zonder....

    Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
    't zal wel aan mij liggen maar kvin het 2 keer niks.
    1 blok lichaam, niet flaterend, houding raar, eerder 'humor' dan showcase..
    1 blok lichaam?
    Dus met een modelletje met maat 36 had dit wel wat kunnen zijn?

    Comment


    • #17
      Re: Geen uurtje zonder....

      Viel me eerder niet op...maar zie allemaal rare (photoshop? ) streepjes op haar arm???
      Waar mensen hier toch overal Photoshop in zien ? ....net of als ze iets niet begrijpen ze het steeds op de rug van PS schuiven...

      Wat je op de arm ziet, is gewoon de omgekeerde reflectie van de zandbankjes 30 cm onder het water gelegen,

      deze komen mits een klassieke prisma lichtbreking op haar arm terecht, ook de kleine waterrimpels kunnen soms

      hetzelfde effect veroorzaken, kijk bijvoorbeeld op haar benen...mister Adobe zit er dus voor niets tussen

      Groetjes, Daniel
      Last edited by fotodan; 1 juni 2010, 09:18.

      Comment


      • #18
        Re: Geen uurtje zonder....

        Zag na drie keer kijken pas dat het een vrouw was.....

        Zal aan mij liggen uiteraard.

        Eerlijk gezegd spreekt mij de foto niet aan.
        Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

        Comment


        • #19
          Re: Geen uurtje zonder....

          Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
          1 blok lichaam?
          Dus met een modelletje met maat 36 had dit wel wat kunnen zijn?
          Ik ga ervan uit dat er bedoeld wordt dat haar houding niet echt flatterend is en in dat geval ben ik ermee akkoord.
          Groet, Philippe

          Meer en andere belekens op Facebook

          Comment


          • #20
            Re: Geen uurtje zonder....

            Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
            Zag na drie keer kijken pas dat het een vrouw was.....
            tja...de zon staat inderdaad wat laag.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #21
              Re: Geen uurtje zonder....

              Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
              Waar mensen hier toch overal Photoshop in zien ? ....net of als ze iets niet begrijpen ze het steeds op de rug van PS schuiven...

              Wat je op de arm ziet, is gewoon de omgekeerde reflectie van de zandbankjes 30 cm onder het water gelegen,

              deze komen mits een klassieke prisma lichtbreking op haar arm terecht, ook de kleine waterrimpels kunnen soms

              hetzelfde effect veroorzaken, kijk bijvoorbeeld op haar benen...mister Adobe zit er dus voor niets tussen

              Groetjes, Daniel

              Photoshop staat ook niet voor niets tussen haakjes én ook nog eens met een vraagteken...het leek me al een erg onlogische plaats voor photoshop ingrijpen...maar kon ze gewoon niet thuisbrengen.

              In ieder geval thanks voor de toelichting...want daarmee is wel mijn vraag beantwoord. Maar mensen kunnen ook vragen uit interesse stellen...niet iedereen is er op uit om het werk van anderen af te kraken (ik zeker niet...)...

              Dat de foto mij niet aanspreekt zegt namelijk meer over mij dan over de foto
              Mijn objectieven zijn all round...

              Comment


              • #22
                Re: Geen uurtje zonder....

                In ieder geval thanks voor de toelichting...want daarmee is wel mijn vraag beantwoord. Maar mensen kunnen ook vragen uit interesse stellen...niet iedereen is er op uit om het werk van anderen af te kraken (ik zeker niet...)...
                Graag gedaan hoor,...ik val ook niemand niet aan, ik gaf in de mate van mijn persoonlijke kennis wat technische toelichting

                Dat sommige comment schrijvers hier wel alleen tevoorschijn komen om andermans werk af te kraken,...daar heb je ook wel een punt

                Gelukkig zijn het er maar een paar enkelingen

                Grtz, D.

                Comment


                • #23
                  Re: Geen uurtje zonder....

                  Normaal hou ik wel van je conceptuele werk, maar dit kan ik alvast een stuk minder smaken (als we van fotodan tenminste nog een mening mogen hebben ).
                  Waarom ? Ik vind de estethiek hier net iets te veel zoek (en ja akkoord : "Inhoud kan belangrijker zijn dan esthetiek :-) "
                  Groeten Dirk
                  Website : http://www.gakrid.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: Geen uurtje zonder....

                    Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    1 blok lichaam?
                    Dus met een modelletje met maat 36 had dit wel wat kunnen zijn?
                    Neen Het is de houding
                    Modellen met een maatje meer kunnen ook flatterend gefotografeerd worden!
                    No rules. Great shots.
                    -
                    Online

                    Comment


                    • #25
                      Re: Geen uurtje zonder....

                      Ik heb ook een probleem met de houding. Idee is wel leuk, maar de uitvoering kan beter. Het water is zo mooi helder dat je mss ook iets meer kon doen met haar benen (komen we weer bij die houding).
                      Canon Eos 450D
                      Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
                      Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

                      Comment


                      • #26
                        Re: Geen uurtje zonder....

                        wat nou houding? ze zit toch te laptoppen en heeft haar lenzen niet in.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #27
                          Re: Geen uurtje zonder....

                          Hé, mijn laptop...

                          Ik vind dit een zeer leuke foto met een goede inhoud
                          De houding vind ik niet slecht, hij komt juist natuurlijk over... Ik weet niet hoe andere mensen achter een laptop zitten, maar volgens mij doet het overgrote deel dit op deze manier...
                          Ik had wel niet onmiddelijk gezien dat het een vrouw was, komt denk ik door de korte haarsnit...
                          Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

                          Comment

                          Working...
                          X