Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mogen de heren ook?
Je bent de laatste tijd heel productief bezig en je hebt een stijl gevonden dat is positief.
Toch enkele aandachtpunten waar je toch best op let, nu zijn het minpuntjes.
Let op met meubilair dat uit het lichaam komt, nu steekt er een stoelpoot uit z'n mond en een houtblok uit z'n been.
Het perspectief, je hebt ervoor gezorgd dat bovenaan de lijnen mooi evenwijdig lopen met het beeldkader behalve de onderste lijnen van de vloer.
De houding van het model, in deze startpositie voor de sprint is normaal het lichaam wat meer opgespannen en de blik kijkt recht vooruit, nu kijkt hij in de ooghoek een beetje opzij.
De slagschaduw van de arm op de borst en knie storen hier.
Verder wel een mooie zw omzetting en zoals al gezegd heel creatief.
Dus blijf verder doen en oefen om op details te letten
Mogen de heren ook?
Je bent de laatste tijd heel productief bezig en je hebt een stijl gevonden dat is positief.
Toch enkele aandachtpunten waar je toch best op let, nu zijn het minpuntjes.
Let op met meubilair dat uit het lichaam komt, nu steekt er een stoelpoot uit z'n mond en een houtblok uit z'n been.
Het perspectief, je hebt ervoor gezorgd dat bovenaan de lijnen mooi evenwijdig lopen met het beeldkader behalve de onderste lijnen van de vloer.
De houding van het model, in deze startpositie voor de sprint is normaal het lichaam wat meer opgespannen en de blik kijkt recht vooruit, nu kijkt hij in de ooghoek een beetje opzij.
De slagschaduw van de arm op de borst en knie storen hier.
Verder wel een mooie zw omzetting en zoals al gezegd heel creatief.
Dus blijf verder doen en oefen om op details te letten
Uiteraard mogen de heren ook Raf
Maar je hebt een punt, deze dingen zie ik dan ook meestal als ik thuis kom, te laat zo dus!!!
Vandaar dat ik deze eerst wou plaatsen,maar vond persoonlijk de andere dan toch beter
Mooie entourage...maar ik vind het model er niet op zijn voordeligst uitkomen.
Behalve de puntjes van RAF vind ik de handen er waanzinnig groot uitzien (groothoekeffekt) en zien de vingers er erg vreemd uit. Ze deden me als LOTR-freak meteen denken aan deze handen (no offence tov het model....het komt puur door het type lens en perspectief)
Ik begrijp de sprint-stand ook niet erg in combi met de entourage.
Mijn hart gaat er niet sneller van kloppen
Veel plezier zaterdag!
Mooie entourage...maar ik vind het model er niet op zijn voordeligst uitkomen.
Behalve de puntjes van RAF vind ik de handen er waanzinnig groot uitzien (groothoekeffekt) en zien de vingers er erg vreemd uit. Ze deden me als LOTR-freak meteen denken aan deze handen (no offence tov het model....het komt puur door het type lens en perspectief)
Ik begrijp de sprint-stand ook niet erg in combi met de entourage.
Mijn hart gaat er niet sneller van kloppen
Veel plezier zaterdag!
Thanks, zaterdag vertrekken we voor drie weken ongeveer , we kijken ernaar uit
door Gollem breng je me nu wel op een geweldig idee Moontje
ghehe....nogmaals, het heeft niet met het model te maken, maar met de manier waarop zijn handen uitkomen.
Je hebt ideeën genoeg, dat zit wel goed
hey Moontje, nee maar ik heb daar ook geen probleem bij hoor, maar je bracht mij echt op een idee
om iets te gaan maken , is toch super niet?
maar eerst op verlof naar thailand daar kijk ik enorm naar uit cé, en zal ons Sammeke ook goed doen
Fototechnisch vind ik het prima zo ook de omzetting.
Maar denk dat je zelf ook al had gezien (zie update) dat het meubilair in deze stijl niet thuishoort. (ach ...wat heet thuishoort ).
Het is een fine-art plaat en dat kan mooi zijn op locatie maar op de een of andere manier past deze pose meer thuis op een neutrale achter- en ondergrond imho.
Maar ik vind dat je heel fijn fotografeert de laatste maanden
Comment