Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kurt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kurt

Groeten,
    Carlo

Re: Kurt

Op het eerste zicht zou ik zeggen dat de ene helft net te donker is maar het lichtpuntje in het oog maakt het net goed.
    Enkele vlekken zijn dan weer net te helder (lees uitgebrand)
    Het licht langs achter is goed geplaatst en de structuur van de huid komt goed naar voor.
    Plaatje vind ik
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

Comment

Voor mij de betere van de twee, maar idd spijtig van de uitgebrande delen. Het contrast tussen licht en donker vind ik dan weer wel mooi
      Groeten Dirk
      Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
        Voor mij de betere van de twee, maar idd spijtig van de uitgebrande delen. Het contrast tussen licht en donker vind ik dan weer wel mooi
        ik volg
        groetjes
        ronny
        gewoon een canonneke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
          ik volg
          proficiat met je verjaardag vandaag
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

creatief omgesprongen met de belichting.
            de uitgebrande zone aan de linkerkant van de neus is echter storend.
            ik zou de flitskracht daar wat verminderd hebben en/of de flits iets verder gezet hebben.
            en aan de andere kant van het gezicht dan het verminderde licht reflecteren, om dichtlopen te vermijden.
            al bij al een goed portret.

Comment

Working...
            X