update andere crop
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Caroline
Collapse
X
-
-
-
Re: Caroline
Oorspronkelijk geplaatst door stefaanjan Bekijk berichtMooie foto,
Prachtige Blur background
Gr Stef
Maar mijn oog wordt juist van haar weggetrokken door de heldere witte vlek die - de rechterkant van - die achtergrond vormt ...Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.
Comment
-
Een mooi beeld (al had ik de foto liever zonder die grote cd-schijf in de achtergrond gezien).
Guy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnB Bekijk berichtMaar mijn oog wordt juist van haar weggetrokken door de heldere witte vlek die - de rechterkant van - die achtergrond vormt ...
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Persoonlijk vind ik dat de elleboog een spanning veroorzaakt doordat die zo dicht tegen de rand van het beeld staat. Model had iets meer naar rechts gemogen. Ook de vertikale lijnen mogen wat mij betreft mooi recht getrokken worden.
Voor de rest zeer mooie scherpte en scherpteverloop en goede belichting.
Comment
-
Mooi detail gehouden in de donkere kleding.
Dat op zich is knap. (het model trouwens ook best knap )
Misschien een ietsje te krap aan de linkerzijde zoals evi zei, maar voor de rest een prima plaat hoor.
Mvg. Peter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk berichtBedankt voor de leerrijke reacties.
'k heb mss wat teveel gecropt langs de linkerzijde bij nader inzien..
Peter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtAls je hem dan toch gecropt hebt en er is meer te zien, ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar het origineel of een andere iets ruimere crop
Peter
zie update-je
Comment
-
-
Ah... eindelijk es een fotootje van in Ledeberg
Update vind ik beter dan het origineel
L.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk berichtAh... eindelijk es een fotootje van in Ledeberg
Update vind ik beter dan het origineel
L.
Idem!
Top locatie daar in die gang
Comment
Comment