Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Butterfly

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Butterfly

Update:
    nu de juiste grootte en voor diegenen die watermark te storend vonden, staat die nu onderaan.
    Last edited by Veronique.D; 26 mei 2010, 13:21.

Re: Butterfly

Vind deze supergoed. Alle kleuren passen mooi samen.
    Het watermerk is hier storend, zo die ergens in een hoekje zetten. Het mooie kleurvlak wordt er helemaal door gebroken.
    http://pxgarden.tumblr.com/
    Nikon D600 - Nikkor 28 f1.8 - Nikkor 50 f1.4 - Nikkor 85 f1.8 - Nikon SB600 - Nikon 70-300VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Veronique.D Bekijk bericht

Mijn eerste foto op BD. Ben eens benieuwd...
      en meteen al te groot!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raptorken Bekijk bericht
        Het watermerk is hier storend, zo die ergens in een hoekje zetten. Het mooie kleurvlak wordt er helemaal door gebroken.
        Ik heb het eigenlijk met opzet niet in een hoek gezet omdat ik van mening ben dat in de rand deze makkelijk te verwijderen is. Ik had hem misschien was transparanter moeten maken.

Comment

Een mooie eersteling!
          (Trouwens, welkom!)
          https://waltertalboom.be-
          Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Ik heb het eigenlijk met opzet niet in een hoek gezet omdat ik van mening ben dat in de rand deze makkelijk te verwijderen is. Ik had hem misschien was transparanter moeten maken.
            Met de nieuwe CS5 is het overal makkelijk weg te doen

Comment

eentje van de andere zijde bekeken, en dan ook voor mij een mooi plaatje

jeannot

Comment

Mooie binnenkomer hoor. Welkom en nog meer van dit moois
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                  eentje van de andere zijde bekeken, en dan ook voor mij een mooi plaatje

jeannot
                  Wat bedoel je daarmee?

Comment

Wat bedoel je daarmee?
                    dat het niet altijd de voorkant van een model moet zijn
                    welkom btw

Comment

mooie foto, maar zoals reeds gezegd is het watermerk enorm storend.

Comment

...
                        Update:
                        nu de juiste grootte en voor diegenen die watermark te storend vonden, staat die nu onderaan.
                        [Mod]Dank voor de update. Juiste grootte? Ipv te groot is-ie eigenlijk te klein gepost nu, maar omdat de regels daar niets over zeggen... Probeer toch te oefenen op posten op 900px, anders ga je opmerkingen krijgen als "foto is te klein om goed te kunnen oordelen.[/Mod]

Daarmee heb ik nog niets over jouw foto gezegd. Die is knap, zeker als dat een "binnenkomer" is, wat betekent dat we van jou nog ander knap werk gaan kunnen bewonderen.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Welkom op het forum.

En direct een opvallende binnenkomer hoor.

Ben benieuwd naar veel meer.

Mvg. Peter
                          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                            [Mod]Dank voor de update. Juiste grootte? Ipv te groot is-ie eigenlijk te klein gepost nu, maar omdat de regels daar niets over zeggen... Probeer toch te oefenen op posten op 900px, anders ga je opmerkingen krijgen als "foto is te klein om goed te kunnen oordelen.[/Mod]

Daarmee heb ik nog niets over jouw foto gezegd. Die is knap, zeker als dat een "binnenkomer" is, wat betekent dat we van jou nog ander knap werk gaan kunnen bewonderen.
                            Probleem is dat ik heb deze foto via flickr gepost, en daar kon ik uit drie groottes kiezen; klein, medium en groot, de grote was te groot en deze is de medium. So never mind als die te klein is

Comment

Probleem is dat ik heb deze foto via flickr gepost, en daar kon ik uit drie groottes kiezen; klein, medium en groot, de grote was te groot en deze is de medium. So never mind als die te klein is
                              In SC verwachten we natuurlijk wel the best of the best hoor En geen postzegels

Je kunt via het web honderden gratis webpagina's maken. Een beetje fotograaf wil toch zijn/haar werk normaal presenteren?

En anders open je een gratisch en vor nietsch account op ModelMayhem
                              Official model mayhem page of Beautyshoot; member since Dec 31,2006 has 29 images, 448 friends on Model Mayhem.

Dan kun je tot 20 foto's uploaden en dan weer hier deeplinken.

Succes.
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                              X