Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Geen commentaar gehad na 302 views, blote mannen liggen blijkbaar minder goed in de markt hé
Contrasten liggen net iets te hard uit mekaar waardoor de achtergrond en delen van het gezicht iets te wit zijn en er ook dichtgelopen partijen zwart in zitten.
Beeldopzet is wel goed geslaagd met het model dat naar "het licht" kijkt en het prominente kruisje op de borst.
dichtgelopen zwart maakt voor mij niet veel uit hoor (zelfs uitgebrand wit niet).
vind het wel een goed portret, maar de ogen zijn te licht voor mij .. Maar ben niet voor die knalwitte achtergronden (nemen de sfeer weg..)
Goed gezien Benny. De bedoeling was om "het licht" te laten zien.
Ik vond dat wat contrast gepast was bij deze beelden(voor het verhaal erachter). Misschien wat krap ja. Kan de resize misschien meespelen?
Heb de ZW omzetting nu lichtjes aangepast.
Wel een heel verhaal, maar toch een poging in het kort:
Ik had laatst een ontmoeting met deze jongeman. Hij had in zijn jeugd wat problemen waardoor hij het noorden kwijt was.
Zodaning kwam hij terecht in een christelijke gemeenschap, welke jongeren helpt om terug met de voeten op de grond te komen zonder onze alledaagse luxe. Dus geen telefoon, internet zelfs geen wasmachines etc etc.
Zo heeft hij in een gemeenschap gezeten in Frankrijk. Nadien heeft hij een gemeenschap helpen oprichten (om andere jongeren te helpen) in Italië en de laatste jaren in Argentinië.
Momenteel was Kurt een maandje terug in eigen land als proef om terug te integreren in de maatschappij.
Dus deze foto is bedoeld om weer te geven hoe hij "het licht" zag, wat hem terug een doel gegeven heeft in het leven.
In de andere foto heb ik bewust het contrast gelegd (licht en donkere gedeelte) als een symbolisch teken van "wat nu?" Integreren, of jongeren blijven helpen of .....?
Ik hoop dat het verhaal zo de beelden wat versterkt.
Allemaal alvast bedankt voor de opbouwende kritiek.
Comment