Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
kvind het in het algemeen een goede maar ik snap niet goed waarom je het 'ruwtjes' noemt als je dan duidelijk ogen en gezicht gaat bewerken dat het zacht wordt?
kvind het in het algemeen een goede maar ik snap niet goed waarom je het 'ruwtjes' noemt als je dan duidelijk ogen en gezicht gaat bewerken dat het zacht wordt?
Hum,...al weet ik wel dat het hier meer om een woord ontledings forum gaat, dan over een fotografie forum,
moet ik effe duidelijk maken dat het gezicht nog de ogen hier bewerkt zijn om het zacht te maken,...1 heel klein puistje op de kin is weg gecloond,
als je dit verzachten noemt?
De ZW omzetting werd gedaan in LR, verder vijf minuutjes PS om er een webversie van te maken...
Ik heb de foto eens opgeblazen met ctrl/re-muis.....dan komt de foto pas echt tot zijn recht. Door de bewerking heeft de foto eens schilderij-achtig effekt gekregen, de toning vind ik zeer mooi.
wat mij vooral pakt is de indringende blik van het model tesamen met de pose (en compo vd foto)
Yep, ik hou hier wel van, toffe foto!
Ik heb de foto eens opgeblazen met ctrl/re-muis.....dan komt de foto pas echt tot zijn recht. Door de bewerking heeft de foto eens schilderij-achtig effekt gekregen, de toning vind ik zeer mooi.
wat mij vooral pakt is de indringende blik van het model tesamen met de pose (en compo vd foto)
Yep, ik hou hier wel van, toffe foto!
Bij het vergroten komt er een crop die ik nóg aantrekkelijker vind... verder volg ik Monica.
Henk
Comment