Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drieluik mugshot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Drieluik mugshot

Hier mijn drieluik als eindwerk voor mijn avondcursus.
    Ik heb me hier zelf als model geplaatst,
    ongeschoren en iets wat onverzorgd en mijn koelste en lekijk gezicht gebruikt.
    Hopelijk staat het hier op zijn plaats.

Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
    www.dewolfmarc.be

Re: Drieluik mugshot

Schitterend idee alleszins
    Heb je de achtergrond zelf gemaakt? Het id-bordje vind ik zeer geslaagd, en 't is misschien een detail, maar je houdt het een beetje schuin en dat maakt het des te realistischer.
    Enkel over de profielfoto's twijfel ik een beetje. Daar zie je er niet zo heel gevaarlijk uit vind ik. Maar anderzijds: de grootste criminelen zien er ook helemaal niet gevaarlijk uit. Dus ziet het er opnieuw des te realistischer uit. Je zou ook helemaal voor de drugs-gangster stijl kunnen gaan, maar dan wordt het meer een karikatuur.

Dus eindoordeel:

L.
    http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Gij zijt een gemakkelijke gij, snel de opdracht kiezen waar de platste belichting volstaat

Uw binnenste kaderkes zou ik oa door de afgeronde hoekjes niet als realistisch bestempelen en zien eruit als een PS layer style keuze.

Uw buitenste kader lijkt ontworpen door Nena en eigenlijk ook niet realistisch.

Het bordje dat je vasthoudt, doen ze dat meestal niet met zoiets van plastic met gleufjes waar je de letters kan opschuiven? In dat geval had ik dat ook proberen weer te geven, want met een uitzicht als witte letters op zwart papier geprint komt het ook niet realistisch over.

Gezicht mocht misschien wat minder grijs...

In anders woorden: "get real!"
      Sorry, gevaarlijk ziet ge er wél uit
      Op welke dag zijt ge juist geslacht...?
      Last edited by Strobokop; 21 mei 2010, 08:16.

Comment

Hehehe.. staat ook nog op mijn verlanglijstje maar dan met een vrouwelijk model.
        Leuk uitgevoerd, maar mag meer licht hebben. tis nu wat somber (wat overigens wel bij het thema past)
        Zelf zou ik het hele kader en tekst weglaten. Plaat zegt genoeg.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Strobokop Bekijk bericht
          Uw buitenste kader lijkt ontworpen door Nena en eigenlijk ook niet realistisch.
          We zitten dan ook in dezelfde avondschool

Mijn kaders werden ook niet helemaal met vreugde onthaald, maar bij deze vind ik het grote witte kader errond niet zo passen. De witruimte boven stoort me wat.
          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Lengte: 85cm!

Comment

Goed gezien Marc,

de locatie is dat Merksplas

jeannot

Comment

Voor ik deze foto's heb ik gemaakt heb tal van van sites gegoogeld om tot dit concept te komen.

Unick een antwoord op je 85? wel dat omdat de verdeling loopt van 85,90,95, 1.00m,5,10,15,20 enz.......

mvg
                Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
                www.dewolfmarc.be

Comment

Voor mij komt het overtuigend over, als ik den bureau van politie binnenloop hangen ook zo'n foto's van zo'n tisten.

goed gedaan !

CU@Merksplas

MVG, Jeff C.
                  Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

heel leuk gedaan.
                    maar is dat ID Bel nummer wel juist?
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Goed idee, maar wat mij opvalt is dat de middenste foto beduidend donkerder is dan de andere. Consistentie (zeker voor een eindwerk) moet wel nagestreefd worden. Misschien de middelste foto een beetje aanpassen?
                      MM|Photo-BlogLines//New Blog, New Site & New Twitter

Comment

Working...
                      X