Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Future topmodel..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Future topmodel..

Met haar 14 lentes denk ik wel dat ze het nog ver kan schoppen

Re: Future topmodel..

dat ze maar voorzichtig is zenne, want ze staat al dicht bij een afgrond zo te zien
    anders leuk shot, had wel liever een andere pose gezien dan deze, iets uitdagender, dit is voor mij te braaf, en zeker tussen de bomen
    groetjes
    ronny
    gewoon een canonneke

Comment

Ze hééft het wel
      De foto is prima, maar bedenk eens een origineel concept om met dit model te doen, en dat wordt een topshoot!
      http://pxgarden.tumblr.com/
      Nikon D600 - Nikkor 28 f1.8 - Nikkor 50 f1.4 - Nikkor 85 f1.8 - Nikon SB600 - Nikon 70-300VR

Comment

Inderdaad een aanstormend topmodel!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
          Met haar 14 lentes denk ik wel dat ze het nog ver kan schoppen
          Voor welke ploeg speelt ze ?

Tja, zo lopen er massa's rond, alleen komen ze meestal terecht bij fotografen met een rijke vocabulaire aan beloftes en vinden ze helaas de weg niet naar een "modellenbureau" dat die naam waardig is.
          En welk meisje van die leeftijd droomt er niet van een modellencarrière à la Elise Crombez ?
          Neemt niet weg dat het inderdaad een mooie meid is, en dat de pose niet direct eentje is waaruit haar potentieel als model moet blijken...
          "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
          Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lambert Jan Bekijk bericht
            Voor welke ploeg speelt ze ?

Tja, zo lopen er massa's rond, alleen komen ze meestal terecht bij fotografen met een rijke vocabulaire aan beloftes en vinden ze helaas de weg niet naar een "modellenbureau" dat die naam waardig is.
            En welk meisje van die leeftijd droomt er niet van een modellencarrière à la Elise Crombez ?
            Neemt niet weg dat het inderdaad een mooie meid is, en dat de pose niet direct eentje is waaruit haar potentieel als model moet blijken...
            Same feelings.

Tis een knappe meid, maar ben zelf scout en zou haar niet aanbevelen aan een fashionbureau. (niet in het genre waar ik in fotografeer) Te lieve en 'gewone' uitstraling . Poseerwerk is te leren maar sommige meiden hebben het gewoon. De blik, de houding enz.

Laatst had ik een leuk meisje gescout (13) en aanbevolen bij Ragazza (intussen aangenomen). Moet ook nog hoop leren maar als je ziet wat die na 3 shoots al neerzet :
            Slechts dertien jaar is Evelien en nu al de nieuwste ontdekking van Ragazza model management. Tijdens haar eerste fotoshoot vertoonde ze zel...

Moet haar snel zelf maar eens schieten.

Foto is leuk en netjes, maar gewoontjes.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
              Same feelings.

Tis een knappe meid, maar ben zelf scout en zou haar niet aanbevelen aan een fashionbureau. (niet in het genre waar ik in fotografeer) Te lieve en 'gewone' uitstraling . Poseerwerk is te leren maar sommige meiden hebben het gewoon. De blik, de houding enz.

Laatst had ik een leuk meisje gescout (13) en aanbevolen bij Ragazza (intussen aangenomen). Moet ook nog hoop leren maar als je ziet wat die na 3 shoots al neerzet :
              Slechts dertien jaar is Evelien en nu al de nieuwste ontdekking van Ragazza model management. Tijdens haar eerste fotoshoot vertoonde ze zel...

Moet haar snel zelf maar eens schieten.

Foto is leuk en netjes, maar gewoontjes.
              Ik zou haar zelf ook niet aanbevelen aan modellenbureau;
              Waarom niet? Omdat ik er gene zak aan heb,ik weet wat ze waard is
              en zulke talentjes hou ik liever voor mezelf hoe egoistisch dat ook mag klinken.
              Greetz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                Ik zou haar zelf ook niet aanbevelen aan modellenbureau;
                Waarom niet? Omdat ik er gene zak aan heb,ik weet wat ze waard is
                en zulke talentjes hou ik liever voor mezelf hoe egoistisch dat ook mag klinken.
                Greetz
                ik reageer niet vlug op jouw postings hier maar ben elke keer weer verbaasd van je reacties.

1) ik ken totaal niets van fashionfotografie en ook maar een klein beetje van modelfotografie. Maar in dit model zie ik toch niet echt een topmodel voor het genre fashionfotografie. Voor een3suisses cataloog daarentegen.....

2) je reactie van ik hou ze voor mezelf is er waarschijnlijk eentje van niet op m'n bek gaan want ze gaat het toch niet halen.

Zeker niet cru bedoelt maar gewoon zoals ik het zie.
                EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

meisje ziet er leuk uit en staat er lekker semi ongedwongen op maar:
                  ook al is ze nog jong; zo te zien heeft ze al een aardig gemoed,(althans het toont zo) wat hier te veel naar omlaag hangt en nog eens extra aandacht krijgt door de zwarte band op de kleding.
                  in dit geval had een knappe BH uitkomst geboden en een beter plaatje opgeleverd.
                  toch wel een meisje met potentie volgens mij.
                  graag meer en dan in een passender omgeving.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                  X