Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vibe is rocking !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vibe is rocking !

Gisteren nog maar even geshoot ondanks het winderige weertje en hier (tegen beter weten in) gepost !

Re: Vibe is rocking !

Leuk communiekaartje
    Al vind ik het iets te krap onder- en bovenaan.

greetz
    Cheeta
    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
    flickr

Comment

Ik vind het persoonlijk een halve stop onderbelicht en van standpunt net iets te laag...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
        Leuk communiekaartje
        Al vind ik het iets te krap onder- en bovenaan.

greetz
        Cheeta
        Ik volg....de titel klonk spannend, de foto is wederom erg braaf en naar mijn mening te cliché.
        Een zeer mooi meisje, maar die lachjes op commando trekken mij niet zo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
          Ik volg....de titel klonk spannend, de foto is wederom erg braaf en naar mijn mening te cliché.
          Een zeer mooi meisje, maar die lachjes op commando trekken mij niet zo.
          Monica , wat dat "braaf" zijn betreft ....als je op shoot trekt met een meisje van 14 dan hou je het beter "braaf" wil je nadien met een gerust gemoed gaan slapen.
          Die lachjes zijn niet op commando , het is een van de weinigen die poseert zonder veel aanwijzingen en haar fantasie (poses) is haast onuitputtelijk .
          Groetjes, Noel

Comment

Als ik in de gaten moet hebben dat het om een meisje van 14 gaat, zou ik voor andere schoenen en oorbellen gekozen hebben.
            Nu begrijp ik wel het onzekere wat dit mooie meiske uitstraalt. Jammer....dan zie ik haar liever gewoon in jeans en sneakers 14-jarige poses aannemen.

Comment

Helemaal eens met Cheeta en Monica.
              Maar wel een ontzettend mooi meisje waar gigantisch veel potentieel in zit.

Groeten, Bert
              Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
              www.bertofotografie.be

Comment

Als ik in de gaten moet hebben dat het om een meisje van 14 gaat, zou ik voor andere schoenen en oorbellen gekozen hebben.
                Nu begrijp ik wel het onzekere wat dit mooie meiske uitstraalt. Jammer....dan zie ik haar liever gewoon in jeans en sneakers 14-jarige poses aannemen.
                Hey Monica,
                Tegenwoordig....meisjes van 14 ,het is niet meer zoals vroeger hoor.
                Deze heeft 2jaar geleden al volledige mannequinopleiding gedaan ,diverse modeshows gelopen en paar miss verkiezingen.Hoge schoenen is ze wel gewoon maar daar tussen het groen was dat niet zo makkelijk.Hoe gaat het trouwens met je Canon ...ook net als ik supertevreden?
                Die 85mm 1.2 staat er bijna op vergroeid,superding !
                Greetz,Noel

Comment

No offence voor het model...tis een plaatje. Maar wat ik bedoel is dat dit meisje nog lekker bleu overkomt in tegenstelling tot zeldzame modelletjes van 14 die al dat uitdagende en dominante kunnen uitstralen. Ik persoonlijk zou haar daarom anders fotograferen...maar da's puur smaak/gevoel.

Mijn canon 5DmkII is werelds en ik hoef amper nog wat na te bewerken als ik niet wil. Ik ben tot over mijn oren Ik heb nog niet de 85mm 1.2. (grrrr jaloers) Hij staat wel op mijn lijstje, maar voorlopig zit het er niet in. Ik gebruik de 85mm 1.8 veel, maar het meeste nog de 70-200L 2.8. Wat een mooie spullen hebben we toch met z'n allen

groetjes

Comment

Ik ben tot over mijn oren Ik heb nog niet de 85mm 1.2. (grrrr jaloers) Hij staat wel op mijn lijstje, maar voorlopig zit het er niet in. Ik gebruik de 85mm 1.8 veel, maar het meeste nog de 70-200L 2.8. Wat een mooie spullen hebben we toch met z'n allen

groetjes
                    De 70-200 is inderdaad ook een superlens waarbij je die volle opening ook echt mag gebruiken ; ik gebruik die altijd voor speciallekes zoals balletvoorstelling zonder flits.
                    Voor modelreeksen blijft ze meestal thuis omwille van het gewicht ..

Comment

Working...
                    X