Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ziet er een pracht van een model uit. En de foto had dat ook kunnen zijn, maar ... de belichting aan de linkerkant gaat er m.i. er over en de schaduw op de hals van het model geeft de indruk van een halsband te zijn.
Een dubbele kin zie ik niet echt, maar een beetje aandacht trekt die schaduw wel.
Rechterhand: body+grip+lens zonder autofocus.
Linkerhand: Speedlight boven hoofd.
Niet de ideale shoot-houding, maar zo was het nu eenmaal.
De flare is achteraf toegevoegd in PS.
Ik ken er niks van eh (allee toch verre van wat jullie ervan kenne), maar de harde schaduwen vind ik net iets te hard, vooral onder mond/hals.
Het is wel een pracht van een model en je bewerking kan ik ook wel smaken. Volgens mij goed gekozen hier omdat die voor mij de aandacht rond die schaduwvallen wat weghaalt.
Comment